Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Powiatu Słupskiego

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku

ul. Sienkiewicza 20

76-200 Słupsk

tel. (59) 841-43-11, fax.(59) 841-01-96

Strona BIP:
http://bip.pcpr.slupsk.pl
e-mail: sekretariat@pcpr.slupsk.pl

ePuap: PCPR_Slupsk/skrytka

Podstawą struktury organizacyjnej Centrum są samodzielne jedno i  dwuosobowe stanowiska pracy, realizujące merytoryczne zadania jednostki. Wszystkie stanowiska pracy wchodzące w skład
struktury organizacyjnej pracują w oparciu o indywidualne plany pracy oraz  zakresy obowiązków i odpowiedzialności ustalone przez Dyrektora. W ramach struktury organizacyjnej
Centrum funkcjonują następujące stanowiska pracy:

1) Dyrektor jednostki:  Urszula Dąbrowska  dyrektor@pcpr.slupsk.pl

2) Zespół organizacyjny: (symbol OR)
Specjalista ds. organizacyjnych i kadr: Wioleta Góra w.gora@pcpr.slupsk.pl
Specjalista: Dominika Gregorek-Koss d.gregorek@pcpr.slupsk.pl
Referent ds. organizacyjnych i obsługi sekretariatu: Dominika Świeżak sekretariat@pcpr.slupsk.pl
Kierowca / konserwator: Gabriel Ćmil

3) Zespół Finansowo - Księgowy: (symbol FK)
Główny Księgowy: Marta Wilkowska m.wilkowska@pcpr.slupsk.pl
Starszy księgowy: Joanna Gumińska j.guminska@pcpr.slupsk.pl
Starszy Księgowy: Agnieszka Mazurowska a.zabinska@pcpr.slupsk.pl

4) Zespół ds. świadczeń i pomocy specjalistycznej: (symbol PS)
Specjalista ds. świadczeń z pieczy zastępczej: Daria Kleszczyńska d.kleszczynska@pcpr.slupsk.pl       
Starszy pracownik socjalny: Beata Szmaglik - Michułka b.michulka@pcpr.slupsk.pl      
Pracownik socjalny: Sylwia Chmielewska s.chmielewska@pcpr.slupsk.pl                        
Psycholog: Katarzyna Łuczak k.luczak@pcpr.slupsk.pl               
Psycholog: Martyna Małecka m.malecka@pcpr.slupsk.pl
Koordynator wsparcia opiekunów tymczasowych: Tetiana Mytych t.mytych@pcpr.slupsk.pl           
            
5) Zespół ds. rodzinnej pieczy zastępczej: (symbol PZ)
Kierownik zespołu ds. rodzinnej pieczy zastępczej: Emilia Woźniak e.wozniak@pcpr.slupsk.pl
Starszy koordynator rodzinnej pieczy zastępczej: Ewa Bibrowska e.bibrowska@pcpr.slupsk.pl
Specjalista pracy z rodziną: Magdalena Jurek m.jurek@pcpr.slupsk.pl
Specjalista pracy z rodziną: Alicja Mendel a.mendel@pcpr.slupsk.pl         
Specjalista pracy z rodziną: Łukasz Kuchnowski l.kuchnowski@pcpr.slupsk.pl      
Koordynator rodzinnej pieczy zastępczej: Joanna Michalczyk j.michalczyk@pcpr.slupsk.pl   
Starszy koordynator rodzinnej pieczy zastępczej: Jarosław Skapowicz j.skapowicz@pcpr.slupsk.pl
Starszy koordynator rodzinnej pieczy zastępczej: Honorata Stenka h.stenka@pcpr.slupsk.pl
Koordynator rodzinnej pieczy zastępczej: Przemysław Kaca p.kaca@pcpr.slupsk.pl
Koordynator rodzinnej pieczy zastępczej: Eunika Jędrzejewska-Pietrzyk e.pietrzyk@pcpr.slupsk.pl
Koordynator rodzinnej pieczy zastępczej: Anna Puścian-Wódz a.wodz@pcpr.slupsk.pl
Mł. koordynator rodzinnej pieczy zastępczej: Iwona Kuchnowska i.kuchnowska@pcpr.slupsk.pl

6) Zespół rehabilitacji osób niepełnosprawnych: (symbol ON)
Starszy specjalista ds. kontroli i rehabilitacji osób niepełnosprawnych: Justyna Rudowska - Błażek j.blazek@pcpr.slupsk.pl
Starszy specjalista ds. rehabilitacji społecznej osób niepełnosprawnych: Małgorzata Wardziak m.wardziak@pcpr.slupsk.pl
Referent ds. rehabilitacji społecznej osób niepełnosprawnych: Iwona Gerula i.gerula@pcpr.slupsk.pl
 
7) Zespół ds. realizacji projektów
Koordynator projektu: Małgorzata Żebrowska m.zebrowska@pcpr.slupsk.pl   
Aspirant pracy socjalnej - animator działań senioralnych: Kamila Brzezicka k.brzezicka@pcpr.slupsk.pl

Nazwy prowadzonych rejestrów
Zespół organizacyjny:

1.Rejestr wydanych delegacji
2.Rejestr wysłanej korespondencji pocztowej - pocztowa książka nadawcza
3.Rejestr procedur kontroli zarządczej w PCPR
4.Rejestr upoważnień udzielonych przez Dyrektora PCPR
5.Rejestr zarządzeń Dyrektora PCPR
6.Książka kontroli
7.Rejestr zwolnień lekarskich
8.Rejestr urlopów pracowników
9.Rejestr wydanych legitymacji służbowych
10.Rejestr pieczęci
11.Rejestr umów i porozumień
12.Rejestr skarg i wniosków
13.Ewidencja druków ścisłego zarachowania
14.Książka druków ścisłego zarachowania - karty drogowe.

Zespół Finansowo - Księgowy:
Księga środków trwałych.

Zespół ds. świadczeń i pomocy specjalistycznej:
1.Rejestr skierowań do  placówki opiekuńczo - wychowawczej w Ustce -  Domy dla Dzieci Towarzystwa "Nasz Dom".
2.Rejestr porozumień zawartych pomiędzy powiatami w sprawie umieszczenia dzieci w placówkach opiekuńczo - wychowawczych.
3.Rejestr  decyzji dotyczących  Domów Pomocy Społecznej - odpłatność i decyzje w sprawie umieszczenia.
4.Rejestr decyzji w sprawie pomocy dla pełnoletnich wychowanków opuszczających rodziny zastępcze bądź placówki opiekuńczo - wychowawcze.
5.Rejest decyzji w sprawie odpłatności za pobyt dzieci w placówkach.

Zespół ds. pieczy zastępczej:
1.Bieżąca pomoc pieniężna dla rodzin.
2.Listy wypłat dla rodzin zastępczych i pełnoletnich wychowanków rodzin zastępczych.
3.Kontrole, wizytacje i sprawozdania do sądu dotyczące rodzin zastępczych.
4.Odpłatność rodziców biologicznych za pobyt dzieci w rodzinach zastępczych.
5.Inne sprawy dotyczące rodzin zastępczych i pełnoletnich wychowanków rodzin zastępczych (korespondencja).
6.Pomoc społeczna, środowiskowa (interwncje, wywiady, przekazywanie spraw).
7.Sprawy organizacyjne.

Zespół rehabilitacji osób niepełnosprawnych:
1.Rejestr wniosków o dofinansowanie ze środków PFRON likwidacji barier architektonicznych, technicznych i w komunikowaniu się.
2.Rejestr wniosków o dofinansowanie ze środków PFRON turnusów rehabilitacyjnych.
3.Rejestr wniosków o dofinansowanie ze środków PFRON sprzętu rehabilitacyjnego dla osób niepełnosprawnych.
4.Rejestr wniosków o dofinansowanie ze środków PFRON sprzętu rehabilitacyjnego dla osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, osób prawnych i jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej.
5.Rejestr wniosków o dofinansowanie ze środków PFRON sportu, kultury, rekreacji i turystyki osób niepełnosprawnych.
6.Rejestr wniosków o dofinansowanie ze środków PFRON przedmiotów ortopedycznych i środków pomocniczych.
7.Rejestr umów o dofinansowanie ze środków PFRON likwidacji barier architektonicznych, technicznych i w komunikowaniu się.
8.Rejestr umów o dofinansowanie ze środków PFRON sprzętu rehabilitacyjnego dla osób niepełnosprawnych.
9.Rejestr umów o dofinansowanie ze środków PFRON sprzętu rehabilitacyjnego dla osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, osób prawnych i jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawej.
10.Rejestr umów o dofinansowanie ze środków PFRON sportu, kultury, rekreacji i turystyki osób niepełnosprwnych.




Procedury załatwiania spraw

Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw - link do BIP PCPR

strona główna Centrum: www.pcpr.slupsk.pl


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Urszula Dąbrowska

Data wytworzenia:
30 sty 2019

Osoba dodająca informacje

Marcin Fąfara

Data publikacji:
02 lip 2013, godz. 12:56

Osoba aktualizująca informacje

Miłosz Chojnacki

Data aktualizacji:
14 lut 2023, godz. 09:22