Tryb działania Zarządu Powiatu
- Zarząd obraduje i podejmuje rozstrzygnięcia na posiedzeniach zwoływanych przez Starostę Słupskiego w miarę potrzeb, jednak nie rzadziej niż raz w miesiącu (zwyczajowo posiedzenia te odbywają się przeważnie w każdy czwartek),
- obradom przewodniczy Starosta,
- w posiedzeniach uczestniczą członkowie Zarządu - z głosem stanowiącym, Sekretarz i Skarbnik Powiatu z głosem doradczym oraz jako zaproszeni goście Przewodniczący Rady Powiatu i przedstawiciel Komisji Rewizyjnej, a także w przypadku wyznaczenia przez Starostę, kierownicy powiatowych służb, inspekcji i straży oraz jednostek organizacyjnych Powiatu, właściwych ze względu na przedmiot obrad,
- z posiedzenia sporządza się protokół,
- protokół odzwierciedla przebieg posiedzenia, a zwłaszcza dyskusję nad rozstrzygnięciami podejmowanymi przez Zarząd,
- Zarząd udostępnia protokoły swoich posiedzeń do publicznego wglądu (z wyjątkiem tych fragmentów, których ujawnienie ograniczają ustawy) w godzinach pracy Starostwa Powiatowego w Słupsku, w Wydziale Organizacyjnym i w obecności pracowników w nim zatrudnionych.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Edyta Sobieska-Leśniańska Data wytworzenia:
01 wrz 2021
Osoba dodająca informacje
Sebastian Wójcik Data publikacji:
02 lip 2013, godz. 14:37
Osoba aktualizująca informacje
Sebastian Wójcik Data aktualizacji:
01 wrz 2021, godz. 14:45