Wydział Geodezji i Kartografii
I N F O R M A C J A
Starosty Słupskiego
Działając na podstawie art. 28b, ust. 3 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2021 r. poz. 1990 ze zm.) Starosta Słupski jako prowadzący powiatową bazę geodezyjnej sieci uzbrojenia terenu dla obszaru powiatu słupskiego wyznacza termin przeprowadzania narady koordynacyjnej w zakresie sytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu w każdą środę w godz. 10:00–14:00.
Narady koordynacyjne odbywają się w formie elektronicznej.
Informacji w sprawie udostępniania materiałów z powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w tym: map, wypisów i wyrysów z operatu ewidencyjnego udziela się po numerem telefonu 59/84-18-711.
WYDZIAŁ GEODEZJI I KARTOGRAFII
I. Do podstawowego zakresu działania wydziału należy w szczególności:
- prowadzenie, z wykorzystaniem systemu teleinformatycznego, powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, w tym:
prowadzenie dla obszaru powiatu:
- ewidencji gruntów i budynków (katastru nieruchomości), w tym tworzenie
i prowadzenie bazy danych ewidencyjnych oraz udostępnianie zawartych w tej bazie zbiorów danych przestrzennych infrastruktury informacji przestrzennej, - geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu, w tym tworzenie i prowadzenie powiatowej bazy GESUT oraz udostępnianie zawartych w tej bazie zbiorów danych przestrzennych infrastruktury informacji przestrzennej,
- gleboznawczej klasyfikacji gruntów,
- tworzenie, prowadzenie i udostępnianie baz danych, obejmujących zbiory danych przestrzennych infrastruktury informacji przestrzennej, dotyczących:
- rejestru cen nieruchomości,
- szczegółowych osnów geodezyjnych,
- obiektów topograficznych, o szczegółowości zapewniającej tworzenie mapy ewidencyjnej i mapy zasadniczej,
- tworzenie i udostępnianie mapy ewidencyjnej i mapy zasadniczej,
- koordynacja usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu,
- zakładanie geodezyjnych osnów szczegółowych,
- przeprowadzanie powszechnej taksacji nieruchomości oraz opracowywanie
i prowadzenie map i tabel taksacyjnych dotyczących nieruchomości, - ochrona znaków geodezyjnych, grawimetrycznych i magnetycznych,
II. Wydział przy znakowaniu spraw używa symbolu „GK”
W skład Wydziału wchodzą następujące stanowiska:
Joanna Góralska - Geodeta Powiatowy, Naczelnik Wydziału Geodezji i Kartografii, GK.I, parter, pokój 29, tel. 59/84-18-530, e-mail: goralska@powiat.slupsk.pl
(data zatrudnienia na stanowisku 10.01.2022 r.)
Do obowiązków należy:
- Organizowanie pracy wydziału i sprawowanie nadzoru nad wypełnianiem obowiązków służbowych przez podległych pracowników,
- Weryfikowanie przekazywanych do zasobu wyników prac geodezyjnych polegających na opracowaniu dokumentacji geodezyjnej dotyczącej nieruchomości na potrzeby postępowań administracyjnych lub sądowych oraz czynności cywilnoprawnych, przekazywanych do powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego przez wykonawców tych prac, pod względem zgodności z obowiązującymi przepisami prawa z zakresu geodezji i kartografii, w szczególności dotyczącymi: wykonywania pomiarów oraz opracowywania wyników tych pomiarów i kompletności przekazywanych wyników,
- Prowadzenie postępowań administracyjnych i sporządzanie projektów decyzji
w sprawie odmowy przyjęcia do państwowego zasobu geodezyjnego
i kartograficznego zbiorów danych lub innych materiałów stanowiących wyniki prac geodezyjnych, - Udzielanie pisemnych informacji o nieruchomościach ujawnionych w bazie danych ewidencji gruntów i budynków na podstawie materiałów zgromadzonych w powiatowym zasobie geodezyjnym i kartograficznym,
- Udzielanie pisemnych informacji dotyczących zbiorów danych i materiałów powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego,
- Koordynowanie zadań związanych z modernizacją ewidencji gruntów i budynków oraz okresowymi weryfikacjami danych ewidencyjnych,
- Prowadzenie spraw związanych z zamówieniami publicznymi, a w szczególności: przygotowywaniem projekt planu zamówień, wniosków o udzielenie zamówienia publicznego, warunków udziału w postępowaniu, warunków technicznych i projektów umów,
- Prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach indywidualnych z zakresu działania Wydziału, w ramach upoważnień udzielonych przez Starostę.
Kamil Kirko – Z-ca Naczelnika Wydziału Geodezji i kartografii-GK, II pokój 220, tel. 59/84 18 522, e-mail: kkirko@powiat.slupsk.pl
(data zatrudnienia na stanowisku 01.04.2022 r.)
Do obowiązków należy:
- Współudział w zarządzaniu Wydziałem Geodezji i kartografii, tj. planowaniu, organizowaniu i nadzorowaniu zadań realizowanych przez wydział obejmujących w szczególności: prowadzenie ewidencji gruntów i budynków EGiB, prowadzenie powiatowej bazy geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu (GESUT); prowadzenie powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (PZGiK)
- Realizacja zadań związanych z informatyzacją baz danych prowadzonych przez wydział Geodezji
- Sporządzanie dokumentacji przetargowej dotyczącej zamówień publicznych na usługi geodezyjne i kartograficzne;
- Prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach indywidualnych z zakresu działania wydziału;
Iwona Skuza - ds. ewidencji gruntów i budynków oraz gleboznawczej klasyfikacji gruntów – GK.III, II piętro, pokój 219, Tel. 59/84-18-525, e-mail: skuza@powiat.slupsk.pl
Do obowiązków należy:
- Koordynowanie zadań związanych z utrzymaniem operatu ewidencyjnego w stanie aktualności tj. zgodności z dostępnymi dla organu dokumentami stanowiącymi podstawę wpisu praw do gruntów, budynków i lokali oraz innymi materiałami źródłowymi,
- Prowadzenie postępowań administracyjnych i sporządzanie projektów decyzji w sprawie aktualizacji danych objętych operatem ewidencji gruntów i budynków,
- Prowadzenie postępowań administracyjnych i sporządzanie projektów decyzji
w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów, - Weryfikowanie danych i doprowadzanie do zgodności stwierdzonych rozbieżności pomiędzy częścią opisową i częścią graficzną bazy danych EGiB, w oparciu o materiały i zbiory danych znajdujące się w zasobie oraz materiały i zbiory danych pozyskane do zasobu w wyniku współdziałania i współpracy organów odpowiedzialnych za prowadzenie zasobu oraz współdziałania tych organów z innymi podmiotami realizującymi zadania publiczne,
- Zawiadamianie o zmianach w operacie ewidencyjnym – organów podatkowych, wydziału ksiąg wieczystych właściwego miejscowo sądu rejonowego oraz osób i jednostek organizacyjnych, na których wniosek lub zgłoszenie zmiana została wprowadzona,
- Współpraca z wydziałem ksiąg wieczystych właściwego miejscowo sądu rejonowego, urzędami gmin, Urzędem Wojewódzkim oraz innymi instytucjami w zakresie realizowanych zadań,
- Przygotowanie projektów opinii w sprawie zniesienia urzędowych nazw miejscowości,
- Prowadzenie rejestru terenów zamkniętych.
Agnieszka Pyzik - ds. ewidencji gruntów i budynków oraz rejestru cen nieruchomości - GK.IV, II piętro, p. 219, tel. 59/84-18-525, e-mail: apyzik@powiat.slupsk.pl
Do obowiązków należy:
- Koordynowanie zadań związanych z utrzymaniem rejestru cen nieruchomości (RCN) w stanie aktualności tj. zgodności z dostępnymi dla organu dokumentami stanowiącymi podstawę wpisu praw do gruntów, budynków i lokali oraz innymi materiałami źródłowymi,
- Prowadzenie i utrzymywanie bazy danych RCN w zgodności z obowiązującym pojęciowym modelem danych oraz okresowa walidacja danych, raportowanie i usuwanie błędów,
- Udostępnianie danych zawartych w bazie danych RCN oraz operacie ewidencyjnym,
- Prowadzenie postępowań administracyjnych i sporządzanie projektów decyzji
w sprawie ustalenia wysokości opłaty za udostępnienie materiałów zasobu oraz za wykonywane czynności, - Rejestrowanie cen nieruchomości, określonych w aktach notarialnych, oraz innych, określonych przepisami prawa, dostępnych danych o nieruchomościach i ich częściach składowych, w rejestrze cen nieruchomości (RCN),
- Udzielanie informacji w zakresie ewidencji gruntów i budynków (EGiB),
- Aktualizowanie danych zawartych w części opisowej bazy danych EGiB, w oparciu
dokumenty będące podstawą wpisu praw do gruntów, budynków i lokali, - Weryfikowanie danych i doprowadzanie do zgodności stwierdzonych rozbieżności pomiędzy częścią opisową i częścią graficzną bazy danych EGiB, w oparciu o materiały i zbiory danych znajdujące się w zasobie oraz materiały i zbiory danych pozyskane do zasobu w wyniku współdziałania i współpracy organów odpowiedzialnych za prowadzenie zasobu oraz współdziałania tych organów z innymi podmiotami realizującymi zadania publiczne,
- Zawiadamianie o zmianach w operacie ewidencyjnym – organów podatkowych, wydziału ksiąg wieczystych właściwego miejscowo sądu rejonowego oraz osób i jednostek organizacyjnych, na których wniosek lub zgłoszenie zmiana została wprowadzona,
- Współpraca z wydziałem ksiąg wieczystych właściwego miejscowo sądu rejonowego, urzędami gmin, Urzędem Wojewódzkim oraz innymi instytucjami w zakresie realizowanych zadań.
wieloosobowe ds. ewidencji gruntów i budynków:
Karolina Dudź - GK.V, II piętro, pokój 221, tel.59/84-18-597, email:ksonntag@powiat.slupsk.pl
Dariusz Gumowski - GK.VI, II piętro, pokój 214, tel. 59/84-18-526,e-mail: gumowski@powiat.slupsk.pl
Marta Urbanek-Bachta - GK.VII, II piętro, pokój 219, tel. 59/84-18-525, e-mail: murbanek@powiat.slupsk.pl
Do obowiązków należy:
- Aktualizowanie danych zawartych w części opisowej i części graficznej bazy danych ewidencji gruntów i budynków (EGiB), na podstawie dokumentów będących podstawą wpisu praw do gruntów, budynków i lokali,
- Prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawie aktualizacji danych objętych operatem ewidencji gruntów i budynków,
- Weryfikowanie danych i doprowadzanie do zgodności stwierdzonych rozbieżności pomiędzy częścią opisową i częścią graficzną operatu ewidencyjnego, w oparciu o materiały i zbiory danych znajdujące się w zasobie oraz materiały i zbiory danych pozyskane do zasobu w wyniku współdziałania i współpracy organów odpowiedzialnych za prowadzenie zasobu oraz współdziałania tych organów z innymi podmiotami realizującymi zadania publiczne,
- Rejestrowanie cen nieruchomości, określonych w aktach notarialnych, oraz innych, określonych przepisami prawa, dostępnych danych o nieruchomościach i ich częściach składowych, w rejestrze cen nieruchomości (RCN),
- Zawiadamianie o zmianach w operacie ewidencyjnym – organów podatkowych, wydziału ksiąg wieczystych właściwego miejscowo sądu rejonowego oraz osób i jednostek organizacyjnych, na których wniosek lub zgłoszenie zmiana została wprowadzona,
- Udostępnianie danych zawartych w operacie ewidencyjnym,
- Współpraca z wydziałem ksiąg wieczystych właściwego miejscowo sądu rejonowego, urzędami gmin, Urzędem Wojewódzkim oraz innymi instytucjami w zakresie realizowanych zadań.
Jacek Zdanowicz – ds. prowadzenia baz danych przestrzennych - GK.IX, parter, pokój 25, tel. 59/84-18-722, e-mail: jzdanowicz@powiat.slupsk.pl
- Weryfikacja przekazywanych do zasobu operatów z wynikami prac geodezyjnych przekazywanych do powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego przez wykonawców tych prac pod względem zgodności z obowiązującymi przepisami prawa z zakresu geodezji i kartografii, w szczególności dotyczącymi: wykonywania pomiarów oraz opracowywania wyników tych pomiarów, kompletności przekazywanych wyników i spójności przekazywanych zbiorów danych z prowadzonymi przez organ bazami danych,
- Tworzenie i aktualizację baz danych przestrzennych, na podstawie przekazanych do zasobu operatów technicznych z wynikami prac geodezyjnych, prawomocnych orzeczeń sądu, ostatecznych decyzji administracyjnych oraz dokumentów pozyskanych z innych rejestrów publicznych, dotyczących: ewidencji gruntów i budynków, geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu, szczegółowych osnów geodezyjnych oraz obiektów topograficznych, o szczegółowości zapewniającej tworzenie standardowych opracowań kartograficznych w skalach 1:500 – 1:5000,
- Udostępnianie zbiorów danych zawartych w prowadzonych bazach danych przestrzennych,
- Rejestrowanie w bazie danych systemu PZGiK przyjętych do zasobu operatów technicznych z wynikami prac geodezyjnych w postaci dokumentów elektronicznych,
- Weryfikację i doprowadzanie do zgodności stwierdzonych rozbieżności pomiędzy częścią opisową i częścią graficzną bazy danych ewidencji gruntów i budynków, w oparciu o materiały i zbiory danych znajdujące się w zasobie oraz materiały i zbiory danych pozyskane do zasobu w wyniku współdziałania i współpracy organów odpowiedzialnych za prowadzenie zasobu oraz współdziałania tych organów z innymi podmiotami realizującymi zadania publiczne,
- Przewodniczenie z upoważnienia starosty naradzie koordynacyjnej oraz sporządzanie protokołów z narad, w celu utrwalenia stanowiska uczestników narad w zakresie usytuowania projektowanych sieci i rezultatów narady,
- Współdziałanie z podmiotami, które władają sieciami uzbrojenia terenu, w celu założenia bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu na podstawie inicjalnej bazy geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu (GESUT),
- Wprowadzanie uzgodnionych na naradzie koordynacyjnej projektów sieci uzbrojenia terenu do bazy danych GESUT,
- Sporządzanie protokołów oraz odpisów protokołów z narad koordynacyjnych,
- Zamieszczanie adnotacji o wynikach koordynacji na dokumentacji projektowej będącej przedmiotem narady koordynacyjnej,
- Archiwizacja dokumentacji z narad koordynacyjnych.
Wieloosobowe stanowiska ds. prowadzenia baz danych przestrzennych:
Krzysztof Krupa – GK.XI, II piętro, pokój 213, tel. 59/84-18-576, e-mail:kkrupa@powiat.slupsk.pl
Oskar Matyszewski – GK.XII, parter, pokój 34, tel. 59/84-18-704,e-mail:omatyszewski@powiat.slupk.pl
Bartosz Zydel - GK.XIII, parter, pokój 34, tel. 59/84-18-704, e-mail:bzydel@powiat.slupsk.pl
Szymon Konkel - GK.VIII, II piętro, pokój 213, tel. 59/84-18-583, e-mail:skonkel@powiat.slupsk.pl
Patrycja Gosik - GK.X, parter, pokój 34, tel. 59/84-18-704, e-mail:pgosik@powiat.slupsk.pl
Do obowiązków należy:
- Weryfikacja przekazywanych do zasobu operatów z wynikami prac geodezyjnych przekazywanych do powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego przez wykonawców tych prac pod względem zgodności z obowiązującymi przepisami prawa z zakresu geodezji i kartografii, w szczególności dotyczącymi: wykonywania pomiarów oraz opracowywania wyników tych pomiarów, kompletności przekazywanych wyników i spójności przekazywanych zbiorów danych z prowadzonymi przez organ bazami danych,
- Tworzenie i aktualizację baz danych przestrzennych, na podstawie przekazanych do zasobu operatów technicznych z wynikami prac geodezyjnych, prawomocnych orzeczeń sądu, ostatecznych decyzji administracyjnych oraz dokumentów pozyskanych z innych rejestrów publicznych, dotyczących: ewidencji gruntów i budynków, geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu, szczegółowych osnów geodezyjnych oraz obiektów topograficznych, o szczegółowości zapewniającej tworzenie standardowych opracowań kartograficznych w skalach 1:500 – 1:5000,
- Udostępnianie zbiorów danych zawartych w prowadzonych bazach danych przestrzennych,
- Rejestrowanie w bazie danych systemu PZGiK przyjętych do zasobu operatów technicznych z wynikami prac geodezyjnych w postaci dokumentów elektronicznych,
- Weryfikację i doprowadzanie do zgodności stwierdzonych rozbieżności pomiędzy częścią opisową i częścią graficzną bazy danych ewidencji gruntów i budynków, w oparciu o materiały i zbiory danych znajdujące się w zasobie oraz materiały i zbiory danych pozyskane do zasobu w wyniku współdziałania i współpracy organów odpowiedzialnych za prowadzenie zasobu oraz współdziałania tych organów z innymi podmiotami realizującymi zadania publiczne,
Emiliana Bach – stanowisko ds. koordynacji usytuowania projektowanych sieci GK.XIV, parter, pokój 25, tel. 59/84-18-722, e-mail: ebach@powiat.slupsk.pl; zud@powiat.slupsk.pl
Do obowiązków należy:
- Przewodniczenie z upoważnienia starosty naradzie koordynacyjnej oraz sporządzanie protokołów z narad, w celu utrwalenia stanowiska uczestników narad w zakresie usytuowania projektowanych sieci i rezultatów narady,
- Współdziałanie z podmiotami, które władają sieciami uzbrojenia terenu, w celu założenia bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu na podstawie inicjalnej bazy geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu (GESUT),
- Wprowadzanie uzgodnionych na naradzie koordynacyjnej projektów sieci uzbrojenia terenu do bazy danych GESUT,
- Sporządzanie protokołów oraz odpisów protokołów z narad koordynacyjnych,
- Zamieszczanie adnotacji o wynikach koordynacji na dokumentacji projektowej będącej przedmiotem narady koordynacyjnej,
- Archiwizacja dokumentacji z narad koordynacyjnych,
Wieloosobowe stanowiska ds. obsługi zasobu geodezyjnego:
Anetta Poniatowska-Ostrowska - GK.XV, parter, pokój 22, tel. 59/84-18-717, e-mail: aponiatowska@powiat.slupsk.pl
Alicja Kowal - GK.XXI, parter, pokój 23, tel., 59/84-18-707, email: akowal@powiat.slupsk.pl
Lucyna Stańczyk – GK.XVI, parter, p. 23, tel. 59/84-18-707,
e-mail:lstanczyk@powiat.slupsk.pl
Do obowiązków należy:
- Przyjmowanie zgłoszeń prac geodezyjnych w postaci dokumentów elektronicznych z wykorzystaniem systemu teleinformatycznego państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (PZGiK),
- Uzgadnianie z wykonawcami prac geodezyjnych zakres materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego niezbędnych lub przydatnych do wykonania zgłoszonych prac oraz ich udostępnianie w postaci elektronicznej,
- Sporządzanie i poświadczanie Dokumentów Obliczenia Opłaty,
- Prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawie ustalenia wysokości opłaty za udostępnianie materiałów zasobu oraz za wykonane czynności,
- Udzielanie odpowiedzi na pisma dotyczące materiałów i zbiorów danych zgromadzonych w powiatowym zasobie geodezyjnym i kartograficznym.
Karolina Kozak - GK.XVII, parter, pokój 17 tel. 59/84-18-718 e-mail: kkozak@powiat.slupsk.pl
Do obowiązków należy:
- Administrowanie systemem teleinformatycznym (systemem PZGiK) oraz jego komponentami obsługującymi bazy danych obejmujące zbiory danych przestrzennych infrastruktury informacji przestrzennej, w tym współpraca z autorami wykorzystywanych aplikacji informatycznych i obsługą informatyczną starostwa,
- Zarządzanie kontami użytkowników i uprawnieniami do poszczególnych funkcji aplikacji systemu PZGiK poprzez panel administratora,
- Udostępnianie baz danych przestrzennych w dedykowanym do tego celu serwisie internetowym,
- Przyjmowanie i realizowanie wniosków o wydanie wypisu lub wyrysu z ewidencji gruntów i budynków oraz wydawanie zamówionych dokumentów,
- Przyjmowanie i realizowanie wniosków o udostępnienie materiałów zasobu geodezyjnego i kartograficznego, w tym mapy zasadniczej lub mapy ewidencji gruntów i budynków oraz wydawanie zamówionych dokumentów,
- Sporządzanie Dokumentów Obliczenia Opłaty,
- Wydawanie licencji określających zakres uprawnień do wykorzystywania udostępnionych materiałów zasobu,
- Tworzenie, na potrzeby sprawozdawczości, raportów (wykazów, zestawień) na podstawie danych baz danych przestrzennych prowadzonych w systemie PZGiK,
Ewelina Szymańska - GK.XVIII, parter, pokój 28, tel., 59/84-18-715, e-mail: eszymanska@powiat.slupsk.pl
Aleksandra Różańska - ( wz. Nikola Majchrzak) GK.XIX, parter, pokój 16, tel., 59/84-18-531, e-mail: arozanska@powiat.slupsk.pl
Izabela Sikorska – Adamkiewicz - GK.XXII, parter, pokój 16, tel., 59/84-18-531, e-mail: isikorska@powiat.slupsk.pl
Do obowiązków należy:
- Przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji wpływającej w elektronicznych systemach obiegu dokumentów obowiązujących w Starostwie,
- Przyjmowanie i realizowanie wniosków o udostępnienie materiałów powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz zbiorów danych zawartych w prowadzonych bazach danych: BDOT500, GESUT i EGiB oraz wydawanie udostępnionych materiałów zasobu,
- Przyjmowanie i realizowanie wniosków o wydanie wypisu lub wyrysu z ewidencji gruntów i budynków oraz wydawanie zamówionych dokumentów,
- Przyjmowanie i realizowanie wniosków o udostępnienie materiałów zasobu geodezyjnego i kartograficznego, w tym mapy zasadniczej lub mapy ewidencji gruntów i budynków oraz wydawanie zamówionych dokumentów,
- Przyjmowanie i realizowanie wniosków o udostępnienie danych zgromadzonych w rejestrze publicznym od podmiotów publicznych albo podmiotów niebędącemu podmiotem publicznym, realizującym zadania publiczne na podstawie odrębnych przepisów albo na skutek powierzenia lub zlecenia przez podmiot publiczny ich realizacji.
- Sporządzanie Dokumentów Obliczenia Opłaty,
- Wydawanie licencji określających zakres uprawnień do wykorzystywania udostępnionych materiałów zasobu,
- Prowadzenie postępowań administracyjnych i przygotowanie projektów decyzji w sprawie ustalenia wysokości opłaty za udostępnienie materiałów zasobu oraz za wykonywane czynności.
Małgorzata Kanclerska - GK.XX, parter, pokój 2, tel. 59/84-18-713, e-mail: mkanclerska@powiat.slupsk.pl
Do obowiązków należy:
- Przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji wpływającej w elektronicznych systemach obiegu dokumentów obowiązujących w Starostwie.
- Przyjmowanie i realizowanie wniosków o udostępnienie materiałów powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz zbiorów danych zawartych w prowadzonych bazach danych: BDOT500, GESUT i EGiB oraz wydawanie udostępnionych materiałów zasobu,
- Przyjmowanie i realizowanie wniosków o wydanie wypisu lub wyrysu z ewidencji gruntów i budynków oraz wydawanie zamówionych dokumentów,
- Przyjmowanie i realizowanie wniosków o udostępnienie materiałów zasobu geodezyjnego i kartograficznego, w tym mapy zasadniczej lub mapy ewidencji gruntów i budynków oraz wydawanie zamówionych dokumentów,
- Przyjmowanie i realizowanie wniosków o udostępnienie danych zgromadzonych w rejestrze publicznym od podmiotów publicznych albo podmiotów niebędącemu podmiotem publicznym, realizującym zadania publiczne na podstawie odrębnych przepisów albo na skutek powierzenia lub zlecenia przez podmiot publiczny ich realizacji.
- Sporządzanie Dokumentów Obliczenia Opłaty,
- Wydawanie licencji określających zakres uprawnień do wykorzystywania udostępnionych materiałów zasobu,
- Wykonywanie zadań w zakresie archiwizacji materiałów zasobu geodezyjnego i kartograficznego,
- Prowadzenie podręcznego archiwum w Wydziale.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Karolina Kozak Data wytworzenia:
15 lip 2021
Osoba dodająca informacje
Sebastian Wójcik Data publikacji:
31 sty 2014, godz. 10:41
Osoba aktualizująca informacje
Marcin Fąfara Data aktualizacji:
16 lis 2022, godz. 08:17