Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Powiatu Słupskiego

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Wydział Organizacyjny

Wydział Organizacyjny
e-mail: organizacyjny@powiat.slupsk.pl
W skład wydziału wchodzą następujące stanowiska:
- ds. ogólnoorganizacyjnych - Aneta Zakrzewska – OR.I, I piętro, pokój 116, tel. 59 841-85-85, e-mail: azakrzewska@powiat.slupsk.pl
Do obowiązków należy:
1) prowadzenie całokształtu spraw związanych z nieodpłatną pomocą prawną, nieodpłatnym poradnictwem obywatelskim oraz edukacją prawną;
2) prowadzenie całokształtu spraw związanych ze skargami i wnioskami wpływającymi do Starostwa;
3) prowadzenie archiwum zakładowego oraz pełnienie funkcji koordynatora czynności kancelaryjnych;
4) prowadzenie rejestru zarządzeń Starosty;
5) realizowanie zadań związanych z Systemem Zarządzania Starostwem;
6) opracowywanie Regulaminu Organizacyjnego Starostwa i innych aktów organizacyjno-wewnętrznych oraz zmian do tych aktów;,
7) przygotowywanie zestawień zbiorczych z zakresu spraw ogólno-administracyjnych Starostwa.

- wieloosobowe ds. obsługi Rady Powiatu - OR.II, e-mail: radapowiatu@powiat.slupsk.pl
Anna Lewicka, II piętro, pokój 207, tel. 59 841-85-07, e-mail: alewicka@powiat.slupsk.pl
Miłosz Chojnacki, II piętro, pokój 207, tel. 59 841-85-18, e-mail mchojnacki@powiat.slupsk.pl
Do obowiązków należy:
1) zapewnienie obsługi kancelaryjno-biurowej posiedzeń Rady Powiatu i komisji;
2) protokołowanie sesji Rady Powiatu i posiedzeń komisji;
3) kompletowanie materiałów na sesje Rady Powiatu i posiedzenia komisji;
4) prowadzenie rejestru uchwał Rady Powiatu oraz interpelacji radnych;
5) wykonywanie zadań z zakresu ustawy o petycjach, kierowanych do Rady Powiatu;
6) sporządzanie sprawozdań z prac Rady Powiatu i komisji;
7) prowadzenie spraw osobowych radnych;
8) nadawanie biegu sprawom określonym w uchwałach oraz będącym przedmiotem ustaleń Rady Powiatu, a także wniosków i interpelacji kierowanych przez radnych do Starosty, nadzorowanie terminowego udzielania odpowiedzi w tych sprawach;
9) prowadzenie centralnego rejestru porozumień;
10) prowadzenie rejestru jednostek organizacyjnych powiatu.

- ds. obsługi Zarządu Powiatu - Edyta Sobieska-Leśniańska – OR.III, I piętro, pokój 116, tel. 59 841-87-24, e-mail: esobieska@powiat.slupsk.pl
Do obowiązków należy:
1) zapewnienie obsługi kancelaryjno-biurowej posiedzeń Zarządu Powiatu;
2) protokołowanie posiedzeń Zarządu Powiatu;
3) kompletowanie materiałów na posiedzenia Zarządu Powiatu;
4) prowadzenie rejestru uchwał Zarządu Powiatu;
5) wykonywanie zadań z zakresu ustawy o petycjach, kierowanych do Zarządu Powiatu;
6) nadawanie biegu sprawom określonym w uchwałach oraz będącym przedmiotem ustaleń Zarządu Powiatu i Starosty;
7) prowadzenie rejestru decyzji i postanowień Zarządu Powiatu;
8) przygotowywanie raportu o stanie powiatu;
9) wykonywanie zadań z zakresu ustawy o działalności lobbingowej w procesie stanowienia prawa.

- ds. obsługi sekretariatu Starosty i Wicestarosty - Jolanta Karska - OR.IV, I piętro, pokój 102, tel. 59 842-37-73, e-mail: sekretariat@powiat.slupsk.pl
Do obowiązków należy:
1) zapewnienie prawidłowego funkcjonowania sekretariatu Starosty i Wicestarosty,
2) zapewnienie obsługi kancelaryjno-biurowej Starosty i Wicestarosty;
3) załatwianie spraw związanych z wyjazdami służbowymi Starosty, Wicestarosty oraz członków Zarządu Powiatu;
4) prowadzenie kalendarza spotkań Starosty, Wicestarosty i Zarządu Powiatu;
5) obsługa spotkań Starosty, Wicestarosty i Zarządu Powiatu.

Oddział Administracyjno-Gospodarczy
Marzena Harnaszkiewicz-Więckowska - kierownik oddziału – OR.V
, II piętro, pokój 210, tel. 59 841- 85- 10, e-mail: mwieckowska@powiat.slupsk.pl, przetargi@powiat.slupsk.pl
Do obowiązków należy:
1) prowadzenie spraw związanych z zamówieniami publicznymi powiatu, w tym w szczególności:
a) planowanie zamówień publicznych,
b) przygotowywanie specyfikacji warunków zamówień publicznych,
c) przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych,
d) przygotowywanie zestawień, analiz i sprawozdań z zamówień publicznych;
2) utrzymywanie w należytym stanie technicznym budynków Starostwa, w tym w szczególności:
a) planowanie remontów budynków Starostwa,
b) zlecanie przeprowadzania remontów budynków Starostwa Wydziałowi Rozwoju Powiatu i Inwestycji,
c) zlecanie okresowych kontroli i przeglądów technicznych budynków Starostwa oraz prowadzenie książki obiektu budowlanego,
d) organizowanie pracy konserwatorów;
3) prowadzenie spraw związanych z zabezpieczeniem budynków Starostwa w paliwo gazowe;
4) koordynowanie czynności związanych z ochroną antywłamaniową budynków i pomieszczeń Starostwa;
5) pełnienie funkcji koordynatora ds. dostępności architektonicznej.

- ds. administracyjno-gospodarczych - Natalia Bodziak – OR.VII, II piętro, pokój 209, tel. 59 841-85-70, e-mail: nbodziak@powiat.slupsk.pl
Do obowiązków należy:
1) prowadzenie spraw związanych z zakupem, ewidencją i rozliczaniem sprzętu biurowego oraz materiałów biurowych;
2) prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem czystości w Starostwie;
3) prowadzenie spraw związanych z używaniem i eksploatacją środków łączności;
4) prowadzenie spraw związanych z pojazdami służbowymi i organizacją pracy kierowców;
5) prowadzenie spraw związanych z parkingami Starostwa;
6) organizacyjne zabezpieczanie narad, spotkań lub posiedzeń odbywających się w siedzibie Starostwa;
7) prowadzenie spraw związanych z publikowaniem ogłoszeń prasowych;
8) prowadzenie spraw związanych z zabezpieczeniem budynków Starostwa w media (woda, ścieki, odpady, energia elektryczna, ogrzewanie);
9) prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem Starostwa.

Oddział – Biuro Obsługi Mieszkańców
Anna Dożynkiewicz-Woźniak - kierownik biura - OR.VIII
, parter, pokój 01, tel. 59 841- 87- 16, e-mail: awozniak@powiat.slupsk.pl
- ds. obsługi mieszkańców - Marta Szeliga - OR.IX, parter, pokój 01, tel. 59 841-87-12, e-mail: mszeliga@powiat.slupsk.pl
- pomocnicze - Joanna Palacz, parter, pokój 05, e-mail: jpalacz@powiat.slupsk.pl
Do obowiązków należy:
1) obsługa mieszkańców w zakresie informacji ogólnej z zakresu funkcjonowania komórek organizacyjnych Starostwa, wydawanie wniosków i udzielanie pomocy przy ich wypełnianiu, udzielanie informacji o sposobie załatwienia sprawy, wymaganych dokumentach oraz opłatach;
2) udzielanie informacji z zakresu działania Starostwa oraz jednostek organizacyjnych powiatu słupskiego;
3) przyjmowanie i wprowadzanie korespondencji do systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów, odbieranie dokumentacji opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym z platformy e-PUAP oraz przekazywanie jej do właściwych komórek organizacyjnych i na samodzielne stanowiska pracy;
4) badanie zadowolenia mieszkańca z obsługi w Starostwie w oparciu o ankiety;
5) prenumerata prasy;
6) dbałość o wizualizację Starostwa.

Oddział Obsługi Informatycznej:
Sebastian Wójcik - kierownik oddziału - OR.X
, II piętro, pokój 204, tel. 59 841-87-40, e-mail: swojcik@powiat.slupsk.pl
- wieloosobowe stanowisko informatyka – OR.XI:
Marcin Fąfara, II piętro, pokój 205, tel. 59 841-87-42, e-mail:mfafara@powiat.slupsk.pl
Mirosław Górak, II piętro, pokój 205,tel. 59 841-87-41, e-mail: mgorak@powiat.slupsk.pl
Do obowiązków należy:
1) wsparcie informatyczne Starostwa;
2) administrowanie sieciami informatycznymi;
3) administracja i obsługa Biuletynu Informacji Publicznej;
4) przegląd i konserwacja sprzętu komputerowego;
5) zakup oprogramowania informatycznego dla Starostwa;
6) nadzór nad ewidencją sprzętu informatycznego i oprogramowania eksploatowanego w Starostwie;
7) zapewnienie prawidłowego funkcjonowania sprzętu komputerowego i oprogramowania na stanowiskach pracy;
8) prowadzenie spraw związanych z eksploatacją i konserwacją urządzeń poligraficznych oraz niszczarek.

Biuro Rzeczy Znalezionych - Anna Dożynkiewicz-Woźniak, pok. nr 01, parter, tel. (59) 841-87-16, e-mail: awozniak@powiat.slupsk.pl
Do obowiązków należy: prowadzenie postępowań w sprawach odbierania zawiadomień o znalezieniu rzeczy, przyjmowania i przechowywania rzeczy znalezionych oraz poszukiwania osób uprawnionych do ich odbioru.


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Iwona Wójcik

Data wytworzenia:
20 lis 2023

Osoba dodająca informacje

Sebastian Wójcik

Data publikacji:
02 wrz 2021, godz. 09:08

Osoba aktualizująca informacje

Sebastian Wójcik

Data aktualizacji:
12 sty 2024, godz. 09:55