Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
NIP: 839 20 36 303
REGON: 771286120
ul. Leszczyńskiego 8
76-200 Słupsk
tel: (59) 845 75 02
tel. (59) 845-75-01
fax. (59) 845-75-00
e-mail: poczta@pup.slupsk.pl, gdsl@praca.gov.pl
www: http://slupsk.praca.gov.pl/
BIP: http://pup.slupsk.ibip.pl
Skrzynka ePUAP: /PUP22630/SkrytkaESP
Elektroniczna skrzynka podawcza: http://www.praca.gov.pl
ul. Fabryczna 1
76-200 Słupsk
tel. (59) 845-67-81
fax: (59) 845-67-18
Zespół Obsługi Zamiejscowej w Ustce
ul. Kosynierów 9
76-270 Ustka
tel.: (59) 814-46-48
Godziny otwarcia:
Poniedziałek, Środa, Czwartek, Piątek 7.00 – 15.00
obsługa klienta godz. 8.00 - 14.00
Zespół Obsługi Zamiejscowej w Główczycach - nieczynne do odwołania
ul. Kościuszki 5
76-220 Główczyce
tel.: (59) 811-60-10, wew. 51
Godziny otwarcia:
Czwartek 7.00 – 15.00
Zespół Obsługi Zamiejscowej w Kępicach
ul. Niepodległości 6
76-230 Kępice
tel.: (59) 728-51-00 do 01
Godziny otwarcia:
Poniedziałek, Środa, Czwartek, Piątek 7.00 – 15.00
obsługa klienta godz. 8.00 - 14.00
Zespół Obsługi Zamiejscowej w Dębnicy Kaszubskiej
ul. Księdza Antoniego Kani 16A
76-248 Dębnica Kaszubska
tel.: 690 820 342
Godziny otwarcia:
Poniedziałek, Wtorek, Środa, Piątek 7.00 – 15.00
obsługa klienta godz. 8.00 - 14.00
Nazwy prowadzonych rejestrów
1. Rejestr rejestracji bezrobotnych i poszukujących pracy.
2. Rejestr archiwalny bezrobotnych i poszukujących pracy.
3. Rejestr bezrobotnych – Filia w Ustce.
4. Rejestr pobranych dokumentów z archiwum PUP.
5. Kartoteka aktywnych kart bezrobotnych i poszukujących pracy.
6. Kartoteka archiwalnych kart bezrobotnych i poszukujących pracy.
7. Kartoteka potwierdzeń bezrobotnych do podjęcia pracy.
8. Rejestr pism poufnych.
9. Rejestr korespondencji przychodzącej i wychodzącej.
10.Rejestr umów w sprawie przyznania jednorazowych środków na podjęcie działalności gospodarczej.
11.Rejestr bezrobotnych skierowanych do projektu Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój Zasobów Ludzkich – Działanie 1.2 i 1.3.
12.Rejestr bezrobotnych, którym refundowane są koszty dojazdów do pracy, dodatki aktywizacyjne oraz stypendia za kontynuowanie nauki.
13.Kartoteka zwrot nienależnych świadczeń – windykacje.
14.Kartoteka potrącenia alimentacyjne.
15.Rejestr spraw sądowych.
16.Rejestr wydanych decyzji zwrot kosztów dojazdu na szkolenia.
17.Rejestr skarg i wniosków.
18.Rejestr zwolnień lekarskich.
19.Rejestr pracowników.
20.Rejestr wydanych upoważnień do przetwarzania danych osobowych i obsługi systemu informatycznego oraz oświadczeń upoważnionych osób.
21.Rejestr zezwoleń na pracę poza godzinami pracy ustalonymi w „Regulaminie Pracy PUP w Słupsku”.
22.Rejestr korespondencji wychodzącej.
23.Rejestr nie podjętych świadczeń.
24.Rejestr zwrotów z rachunków bankowych.
25.Rejestr wprowadzonych rachunków bankowych.
Procedury załatwiania spraw
Postępowanie w indywidualnych sprawach rozpoczyna się z chwilą złożenia podania lub wniosku. Postępowanie może rozpocząć się także z urzędu.
Wniesienie podania do urzędu może nastąpić droga pisemną, za pomocą faksu, poczty elektronicznej oraz ustnie do protokołu.
Sprawy załatwiane są bez zbędnej zwłoki, w kolejności wpływu. Jeżeli do rozstrzygnięcia sprawy potrzebne jest przeprowadzenie postępowania wyjaśniającego, Urząd powinien rozpatrzyć sprawę w ciągu miesiąca, a w wyjątkowych przypadkach (gdy sprawa jest skomplikowana) w ciągu dwóch miesięcy. Nie należy tu wliczać okresów opóźnień z przyczyn niezależnych od organu.
O każdym przypadku nie załatwienia sprawy w terminie Urząd musi zawiadomić strony i podać przyczyny zwłoki wskazując nowy termin załatwienia sprawy.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Marcin Fąfara Data wytworzenia:
02 lip 2013
Osoba dodająca informacje
Mirosław Górak Data publikacji:
17 mar 2025, godz. 12:08
Osoba aktualizująca informacje
Mirosław Górak Data aktualizacji:
26 kwi 2024, godz. 12:46