eBoi
Jak załatwić sprawę?
Mapa serwisu
Powiat Słupski
|--- Dane teleadresowe
|--- Starosta
|--- Podstawy prawne działania powiatu
|--- Statut Powiatu Słupskiego
|--- Jednostki organizacyjne Powiatu Słupskiego
|--- Centrum Usług Wspólnych Powiatu Słupskiego
|--- Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
|--- Zarząd Dróg Powiatowych w Słupsku
|--- Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. Marynarza Polskiego w Damnicy
|--- Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Słupsku
|--- Centrum Edukacji Regionalnej
|--- Zespół Szkół Agrotechnicznych im. Władysława Reymonta w Słupsku
|--- Zespół Szkół Ogólnokształcących i Technicznych w Ustce
|--- Młodzieżowy Ośrodek Socjoterapii w Ustce
|--- Dom Pomocy Społecznej w Lubuczewie
|--- Dom Pomocy Społecznej w Machowinku
|--- Dom Pomocy Społecznej w Machowinie
|--- Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku
|--- Starostwo Powiatowe w Słupsku
|--- Centrum Administracyjne Domów dla Dzieci
|--- Organy Powiatu
|--- Zarząd Powiatu
|--- Kompetencje Zarządu Powiatu
|--- Skład Zarządu V kadencji (2014-2018)
|--- Skład Zarządu IV kadencji (2010-2014)
|--- Tryb działania Zarządu Powiatu
|--- Rada Powiatu
|--- Rada Powiatu IV kadencji (2010-2014)
|--- Przewodniczący Rady
|--- Radni
|--- Barbara Zawadzka
|--- Andrzej Zawada
|--- Piotr Wszółkowski
|--- Andrzej Wojtaszek
|--- Arkadiusz Walach
|--- Edward Sasko
|--- Lidia Rynda
|--- Barbara Podruczna - Mocarska
|--- Walentyna Małek
|--- Ewa Lewkowicz
|--- Bogumiła Lenard
|--- Andrzej Kordylas
|--- Zbigniew Kamiński
|--- Stanisław Gosławski
|--- Paweł Gonera
|--- Andrzej Bury
|--- Marcin Białas
|--- Ireneusz Bejnarowicz
|--- Rada Powiatu VI kadencji (2018-2023)
|--- Projekty uchwał Rady Powiatu Słupskiego
|--- Radni Powiatu VI Kadencji (2018-2023)
|--- Komisje Rady Powiatu
|--- Terminarz posiedzeń Komisji
|--- 2021 rok
|--- luty 2021
|--- styczeń 2021
|--- 2020 rok
|--- styczeń 2020
|--- grudzień 2020
|--- listopad 2020
|--- październik 2020
|--- wrzesień 2020
|--- sierpień 2020
|--- czerwiec 2020
|--- maj 2020
|--- kwiecień 2020
|--- marzec 2020
|--- luty 2020
|--- 2019 rok
|--- grudzień 2019
|--- listopad 2019
|--- październik 2019
|--- wrzesień 2019
|--- sierpień 2019
|--- czerwiec 2019
|--- maj 2019
|--- kwiecień 2019
|--- marzec 2019
|--- luty 2019
|--- styczeń 2019
|--- 2018 rok
|--- grudzień 2018
|--- Protokoły Komisji Rady Powiatu
|--- 2018
|--- 2021
|--- 2020
|--- 2019
|--- Przewodniczący Rady - Jan Olech
|--- Sesje Rady Powiatu
|--- Uchwały Rady Powiatu Słupskiego
|--- Uchwały Rady Powiatu Słupskiego VI Kadencji
|--- Protokoły Sesji Rady Powiatu
|--- 2021 rok
|--- 2020 rok
|--- 2019 rok
|--- 2018 rok
|--- Terminarz Sesji Rady Powiatu
|--- Rada Powiatu V kadencji (2014-2018)
|--- Sesje Rady Powiatu
|--- Protokoły Sesji Rady Powiatu
|--- 2013 rok
|--- 2018 rok
|--- 2017 rok
|--- 2016 rok
|--- 2015 rok
|--- 2014 rok
|--- Projekty Protokołów Sesji Rady Powiatu
|--- Terminarz Sesji Rady Powiatu
|--- Komisje Rady Powiatu
|--- Terminarz posiedzeń Komisji
|--- 2018 rok
|--- październik 2018
|--- wrzesień 2018
|--- sierpień 2018
|--- czerwiec 2018
|--- maj 2018
|--- kwiecień 2018
|--- marzec 2018
|--- luty 2018
|--- 2017 rok
|--- grudzień 2017
|--- listopad 2017
|--- październik 2017
|--- wrzesień 2017
|--- sierpień 2017
|--- lipiec 2017
|--- czerwiec 2017
|--- maj 2017
|--- kwiecień 2017
|--- marzec 2017
|--- luty 2017
|--- styczeń 2017
|--- 2016 rok
|--- grudzień 2016
|--- listopad 2016
|--- październik 2016
|--- wrzesień 2016
|--- sierpień 2016
|--- czerwiec 2016
|--- maj 2016
|--- kwiecień 2016
|--- marzec 2016
|--- luty 2016
|--- styczeń 2016
|--- 2015 rok
|--- Grudzień 2015
|--- Listopad 2015
|--- Październik 2015
|--- Wrzesień 2015
|--- Sierpień 2015
|--- Czerwiec 2015
|--- Maj 2015
|--- Kwiecień 2015
|--- Marzec 2015
|--- Luty 2015
|--- Styczeń 2015
|--- 2014 rok
|--- Grudzień 2014
|--- Listopad 2014
|--- Październik 2014
|--- Wrzesień 2014
|--- Czerwiec 2014
|--- Maj 2014
|--- Kwiecień 2014
|--- Posiedzenie Komisji Rewizyjnej Rady Powiatu Słupskiego
|--- Marzec 2014
|--- Luty 2014
|--- Styczeń 2014
|--- 2013 rok
|--- Grudzień 2013
|--- Listopad 2013
|--- Październik 2013
|--- Wrzesień 2013
|--- Sierpień 2013
|--- Protokoły Komisji Rady Powiatu
|--- 2018
|--- 2017
|--- 2016
|--- 2015
|--- 2014
|--- 2013
|--- Przewodniczący Rady
|--- Interpelacje i zapytania radnych
|--- Interpelacje i zapytania radnych VI kadencji (2018-2023)
|--- Aldona Szostakiewicz
|--- Zapytanie z dnia 15.02.2021 r.
|--- Anna Pietrzak
|--- Zapytanie z dnia 30.01.2019 r.
|--- Sprawozdania z działalności Zarządu
|--- Sprawozdania z działalności Zarządu w 2021 roku
|--- Sprawozdania z działalności Zarządu w 2020 roku
|--- Sprawozdania z działalności Zarządu w 2019 roku
|--- Sprawozdania z działalności Zarządu w 2018 roku
|--- Sprawozdania z działalności Zarządu w 2017 roku
|--- Sprawozdania z działalności Zarządu w 2016 roku
|--- Sprawozdania z działalności Zarządu w 2015 roku
|--- Sprawozdania z działalności Zarządu w 2014 roku
|--- Sprawozdania z działalności Zarządu w 2013 roku
|--- Strategie i plany rozwoju
|--- Projekt zaktualizowanego \"Słupskiego Programu na Rzecz Zatrudnienia i Spójności Społecznej\"
|--- Związki, stowarzyszenia i współpraca partnerska
|--- Związki i stowarzyszenia, do których należy Powiat Słupski
|--- Powiat Bełchatowski
|--- Powiat Cieszyński
|--- Powiat Herzogtum Lauenburg Niemcy (Kreis Herzogtum Lauenburg)
|--- REJESTR STOWARZYSZEŃ POWIATU SŁUPSKIEGO
|--- UCZNIOWSKIE KLUBY SPORTOWE
|--- STOWARZYSZENIA KULTURY FIZYCZNEJ
|--- Stowarzyszenia w Powiecie Słupskim
|--- KLUBY SPORTOWE W KRS
|--- Ewidencja Stowarzyszeń Zwykłych rejestrowanych przed 20 maja 2016 r.
|--- EWIDENCJA STOWARZYSZEŃ ZWYKŁYCH
|--- OCHOTNICZE STRAŻE POŻARNE
|--- POWIATOWA RADA DZIAŁALNOŚCI POŻYTKU PUBLICZNEGO
|--- SPRAWOZDANIA Z REALIZACJI PROGRAMÓW WSPÓŁPRACY
|--- PROGRAM WSPÓŁPRACY POWIATU SŁUPSKIEGO
|--- Możliwość zgłaszania uwag do ofert
|--- WYNIKI KONKURSÓW
|--- KONSULTACJE Z ORGANIZACJAMI POZARZĄDOWYMI
|--- PROJEKT PROGRAMU WSPÓŁPRACY Z ORGANIZACJAMI POZARZĄDOWYMI NA 2021 ROK
|--- WNIOSKI DO POBRANIA
|--- Organy Opiniodawczo - Doradcze
Majątek Powiatu
|--- Majątek powiatu
Budżet Powiatu
|--- Budżet powiatu
|--- Budżet Powiatu Słupskiego na 2007 rok
|--- Budżet Powiatu Słupskiego na 2008 rok
|--- Budżet Powiatu Słupskiego na 2009 rok
|--- Budżet Powiatu Słupskiego na 2010 rok
|--- Budżet Powiatu Słupskiego na 2011 rok
|--- Budżet Powiatu Słupskiego na 2012 rok
|--- Budżet Powiatu Słupskiego na 2013 rok
|--- Budżet Powiatu Słupskiego na 2021 rok
|--- Budżet Powiatu Słupskiego na 2020 rok
|--- Budżet Powiatu Słupskiego na 2019 rok
|--- Budżet Powiatu Słupskiego na 2018 rok
|--- Budżet Powiatu Słupskiego na 2017 rok
|--- Budżet Powiatu Słupskiego na 2016 rok
|--- Budżet Powiatu Słupskiego na 2015 rok
|--- Budżet Powiatu Słupskiego na 2014 rok
Raport o stanie Powiatu Słupskiego
Sesje Rady Powiatu
|--- Transmisja na żywo
|--- Portal Mieszkańca
|--- Klauzula informacyjna RODO
Starostwo Powiatowe
|--- Obsługa Prawna
|--- Powiatowy Rzecznik Konsumentów
|--- Rzecznik Prasowy
|--- Audyt Wewnętrzny
|--- Biuro Ochrony Informacji Niejawnych / Inspektor Ochrony Danych
|--- Służba BHP
|--- Wydział Rozwoju Powiatu i Inwestycji
|--- Wydział Zarządzania Kryzysowego i Obronności
|--- Wydział Środowiska i Rolnictwa
|--- Wydział Gospodarki Nieruchomościami
|--- Wydział Geodezji i Kartografii
|--- Wydział Architektoniczno - Budowlany
|--- Wydział Komunikacji i Drogownictwa
|--- Wydział Edukacji
|--- Wydział Polityki Społecznej
|--- Wydział Finansowo - Budżetowy
|--- Skarbnik Powiatu
|--- Wydział Obsługi Zarządu i Promocji
|--- Sekretarz Powiatu
|--- Kodeks etyki
Poradnik dla mieszkańców
|--- Klauzule informacyjne obowiązujące w urzędzie
|--- Dane osobowe
|--- Biuro Obsługi Mieszkańców
|--- Rejestracja Pojazdów w Wydziale Komunikacji i Drogownictwa
|--- Status dowodu rejestracyjnego
|--- Status prawa jazdy
|--- Procedury i Wnioski
|--- Informacje dla osób niesłyszących
|--- Informacja dla osób niepełnosprawnych ruchowo
|--- Korespondencja elektroniczna
|--- Ankieta Oceny Usług
Akty prawne
|--- Uchwały Rady Powiatu
|--- Projekty Uchwał Rady Powiatu
|--- 2013 rok
|--- 2021 rok
|--- 2020 rok
|--- 2019 rok
|--- 2018 rok
|--- 2017 rok
|--- 2016 rok
|--- 2015 rok
|--- 2014 rok
|--- Projekty Uchwał Rady Powiatu
|--- Projekty uchwał Rady Powiatu z 2021 roku
|--- Projekty Uchwał Rady Powiatu z 2020 roku<\b>
|--- Projekty Uchwał Rady Powiatu z 2019 roku
|--- Projekty Uchwał Rady Powiatu z 2018 roku
|--- Projekty Uchwał Rady Powiatu z 2017 roku
|--- Projekty Uchwał Rady Powiatu z 2016 roku
|--- Projekty Uchwał Zarządu Powiatu
|--- 2013
|--- 2021
|--- 2020
|--- 2019
|--- 2018
|--- 2017
|--- 2016
|--- 2015
|--- 2014
|--- Projekty Uchwał Zarządu Powiatu
|--- Projekty Uchwał Zarządu Powiatu z 2021 roku
|--- Projekty Uchwał Zarządu Powiatu z 2020 roku
|--- Projekty Uchwał Zarządu Powiatu z 2019 roku
|--- Projekty Uchwał Zarządu Powiatu z 2018 roku
|--- Projekty Uchwał Zarządu Powiatu z 2017 roku
|--- Projekty Uchwał Zarządu Powiatu z 2016 roku
|--- Zarządzenia Starosty
|--- Zarządzenia Starosty z 2021 roku
|--- Zarządzenia Starosty z 2020 roku
|--- Zarządzenia Starosty z 2019 roku
|--- Zarządzenia Starosty z 2018 roku
|--- Zarządzenia Starosty z 2017 roku
|--- Zarządzenia Starosty z 2016 roku
|--- Zarządzenia Starosty z 2015 roku
|--- Zarządzenia Starosty z 2014 roku
|--- Zarządzenia Starosty z 2013 roku
|--- Porozumienia
|--- Porozumienia
|--- Porozumienia 2020
|--- Porozumienia 2019
|--- Porozumienia 2018
|--- Porozumienia 2017
|--- Porozumienia 2016
|--- Zbiór Aktów Prawa Miejscowego
|--- Serwis Dziennika Urzędowego Województwa Pomorskiego
|--- Serwis Monitora Polskiego
|--- Sposób stanowienia aktów prawnych
Rejestr umów
|--- Rejestr umów
|--- Umowy 2017-2019
|--- Umowy
|--- Umowy 2020
|--- Umowy 2019
|--- Umowy 2018
|--- Umowy 2017
Nieodpłatna Pomoc Prawna i Edukacja Prawna
|--- Lista jednostek nieodpłatnego poradnictwa
|--- Nieodpłatna Pomoc Prawna i Edukacja Prawna
|--- Nieodpłatna pomoc prawana na 2021 rok
|--- Nieodpłatna pomoc prawna na 2020 rok
|--- Nieodpłatna pomoc prawna na 2019 rok
|--- Nieodpłatna pomoc prawna na 2018 rok
|--- Nieodpłatna pomoc prawna na 2017 rok
|--- Nieodpłatna pomoc prawna na 2016 rok
|--- Zapisy na bezpłatne usługi
Ogłoszenia
|--- Platforma zakupowa
|--- Informacje o zgłoszeniach budowy
|--- Informacje o zgłoszeniach budowy - 2021 rok
|--- Informacje o zgłoszeniach budowy - 2020 rok
|--- Informacje o zgłoszeniach budowy - 2019 rok
|--- Informacje o zgłoszeniach budowy - 2018 rok
|--- Informacje o zgłoszeniach budowy - 2017 rok
|--- Informacje o zgłoszeniach budowy - 2016 rok
|--- Informacje o zgłoszeniach budowy - 2015 rok
|--- Zawiadomienia, obwieszczenia i decyzje
|--- Zawiadomienia, obwieszczenia i decyzje - 2021
|--- Zawiadomienia, obwieszczenia i decyzje - 2020
|--- Zawiadomienia, obwieszczenia i decyzje - 2019
|--- Zawiadomienia, obwieszczenia i decyzje - 2018
|--- Zawiadomienia, obwieszczenia i decyzje - 2017
|--- Zawiadomienia, obwieszczenia i decyzje - 2016
|--- Zawiadomienia, obwieszczenia i decyzje - 2015
|--- Zawiadomienia, obwieszczenia i decyzje - 2013/2014
|--- 2013 r.
|--- Ogłoszenia
|--- Nieruchomości
|--- Konsultacje
Praca w Jednostkach Organizacyjnych Powiatu
|--- Nabór na wolne stanowiska pracy
|--- Nabór na stanowisko ds. księgowości budżetowej i płac w Domu Pomocy Społecznej w Machowinku
|--- Nabór na stanowisko urzędnicze ds. kancelarii i kadr w Centrum Usług Wspólnych Powiatu Słupskiego
|--- Nabór na stanowisko ds. księgowości budżetowej i płac w Domu Pomocy Społecznej w Machowinku
|--- Konkurs na dyrektora Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Ustce
|--- Konkurs na dyrektora Centrum Edukacji Regionalnej w Słupsku
|--- Konkurs na dyrektora Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Ustce
|--- Nabór na dyrektora Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Ustce
|--- Nabór na dyrektora Domu Pomocy Społecznej w Machowinie
Praca w Starostwie
|--- Nabór na wolne stanowiska pracy
|--- Nabór na stanowisko ds. wydawania uprawnień do kierowania pojazdami
|--- Nabór na stanowisko ds. obsługi rady powiatu w Wydziale Organizacyjnym
|--- Nabór na stanowisko ds. ds. rejestracji pojazdów w Wydziale Komunikacji i Drogownictwa
|--- Nabór na stanowisko ds. obsługi rady powiatu w Wydziale Organizacyjnym
|--- Nabór na stanowisko ds. promocji zdrowia w Wydziale Polityki Społecznej
|--- Nabór na stanowisko ds. księgowości budżetowej w Centrum Usług Wspólnych Powiatu Słupskiego
|--- Nabór na wolne stanowisko pracy ds. polityki transportowej w Starostwie Powiatowym w Słupsku
|--- Nabór na stanowisko ds. kadr w Centrum Usług Wspólnych Powiatu Słupskiego
|--- Nabór na stanowisko ds. kancelarii i kadr w Centrum Usług Wspólnych Powiatu Słupskiego
|--- Nabór na wolne stanowisko pracy ds. promocji zdrowia w Wydziale Polityki Społecznej
|--- Nabór na stanowisko ds. kadr w Centrum Usług Wspólnych Powiatu Słupskiego
|--- Nabór na stanowisko ds. księgowości budżetowej i płac w Centrum Usług Wspólnych Powiatu Słupskiego
|--- Nabór na stanowisko ds. księgowości budżetowej i płac w Domu Pomocy Społecznej w Machowinku
|--- Nabór na stanowisko głównego księgowego Centrum Usług Wspólnych Powiatu Słupskiego
|--- Nabór na stanowisko ds. oświaty w Wydziale Edukacji
|--- Nabór na dyrektora Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Ustce
|--- Nabór na dyrektora Domu Pomocy Społecznej w Lubuczewie
|--- Nabór na stanowisko ds. inwestycji w Wydziale Rozwoju Powiatu i Inwestycji
|--- Nabór na informatyka w Wydziale Organizacyjnym
|--- Nabór na stanowisko głównego księgowego w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Damnicy
|--- Nabór na stanowisko głównego księgowego w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Damnicy
|--- Nabór na stanowisko głównego księgowego w Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii w Ustce
|--- Nabór na stanowisko specjalisty ds. księgowych w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Damnicy
|--- Nabór na stanowisko głównego księgowego w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Damnicy
|--- Nabór na wolne kierownicze stanowisko pracy naczelnika Wydziału Obsługi Zarządu i Promocji
|--- Nabór na kierownicze stanowisko sekretarza powiatu
|--- Nabór na stanowisko głównego księgowego w Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii w Ustce
|--- Nabór na stanowisko głównego księgowego w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Damnicy
|--- Nabór na specjalistę ds. prowadzenia numerycznej bazy danych w Wydziale Geodezji i Kartografii
|--- Nabór na inspektora w Wydziale Architektoniczno-Budowlanym
|--- Nabór na informatyka w Wydziale Organizacyjnym
|--- Nabór na informatyka w Wydziale Organizacyjnym
|--- Nabór na podinspektora ds. obsługi kasowej w Wydziale Finansowo-Budżetowym
|--- Nabór na podinspektora podinspektora ds. polityki społecznej w Wydziale Polityki Społecznej
|--- Nabór na wolne kierownicze stanowisko pracy naczelnika Wydziału Edukacji
|--- Nabór na podinspektora podinspektora ds. polityki społecznej w Wydziale Polityki Społecznej
|--- Nabór na wolne kierownicze stanowisko pracy naczelnika Wydziału Edukacji
|--- Nabór na podinspektora ds. ewidencji księgowej i sum depozytowych w Wydziale Finansowo-Budżetowym
|--- Nabór na wolne kierownicze stanowisko pracy naczelnika Wydziału Edukacji
|--- Nabór na podinspektora ds. kultury i ochrony zabytków w Wydziale Polityki Społecznej
|--- Nabór na wolne kierownicze stanowisko pracy Dyrektora Domu Pomocy Społecznej w Lubuczewie
|--- Nabór na stanowisko ds. rozwoju w Wydziale Rozwoju Powiatu i Inwestycji
|--- Nabór na podinspektora w Wydziale Komunikacji i Drogownictwa
|--- Nabór na podinspektora ds. leśnictwa, łowiectwa, ochrony przyrody w Wydziale Środowiska i Rolnictwa
|--- Nabór na wolne kierownicze stanowisko pracy Dyrektora Domu Pomocy Społecznej w Lubuczewie
|--- Nabór na wolne stanowisko pracy inspektora ds. zamówień i obsługi w Wydziale Organizacyjnym
|--- Nabór na inspektora ds. inwestycji w Wydziale Rozwoju Powiatu i Inwestycji
|--- Nabór na podinspektora ds. leśnictwa, łowiectwa, ochrony przyrody w Wydziale Środowiska i Rolnictwa
|--- Nabór na wolne stanowisko pracy inspektora ds. inwestycji w Wydziale Rozwoju Powiatu i Inwestycji
|--- Nabór na podinspektora ds. personalnych w komórce Sekretarza Powiatu
|--- Nabór na inspektora ds. zamówień publicznych w Wydziale Organizacyjnym
|--- Nabór na podinspektora w Wydziale Architektoniczno-Budowlanym
|--- Nabór na referenta w Wydziale Architektoniczno-Budowlanym
|--- Nabór na podinspektora w Wydziale Architektoniczno-Budowlanym
|--- Nabór na inspektora ds. rozliczeń podatku VAT w Wydziale Finansowo-Budżetowym
|--- Nabór na podinspektora ds. rozliczeń podatku VAT w Wydziale Finansowo-Budżetowym
|--- Nabór na podinspektora ds. rozliczeń podatku VAT w Wydziale Finansowo-Budżetowym
|--- Nabór na podinspektora ds. leśnictwa, łowiectwa, ochrony przyrody w Wydziale Środowiska i Rolnictwa
|--- Nabór na podinspektora ds. leśnictwa, łowiectwa, ochrony przyrody w Wydziale Środowiska i Rolnictwa
|--- Nabór na podinspektora ds. rozliczeń podatku VAT w Wydziale Finansowo-Budżetowym
|--- Nabór na podinspektora ds. leśnictwa, łowiectwa, ochrony przyrody w Wydziale Środowiska i Rolnictwa
|--- Nabór na podinspektora ds. leśnictwa, łowiectwa, ochrony przyrody w Wydziale Środowiska i Rolnictwa
|--- Nabór na podinspektora w Wydziale Rozwoju Powiatu i Inwestycji - Oddziale Promocji i Współpracy
|--- Ogłoszenia konkursu na stanowisko dyrektora Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Słupsku
|--- Nabór na kierownicze stanowisko pracy głównego księgowego w Wydziale Finansowo-Budżetowym
|--- Nabór na specjalistę ds. prowadzenia numerycznej bazy danych w Wydziale Geodezji i Kartografii
|--- Nabór na specjalistę ds. BHP
|--- Nabór na starszego specjalistę ds. BHP
|--- Nabór na podinspektora ds. oświaty w Wydziale Polityki Społecznej
|--- Nabór na wolne stanowisko podinspektora w Wydziale Komunikacji i Drogownictwa
|--- Nabór na wolne kierownicze stanowisko pracy Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy w Słupsku
|--- Nabór na podinspektora w Wydziale Zarządzania Kryzysowego i Obronności
|--- Nabór na specjalistę w Wydziale Geodezji i Kartografii
|--- Nabór na podinspektora w Wydziale Zarządzania Kryzysowego i Obronności
|--- Nabór na kierownicze stanowisko pracy Sekretarza Powiatu
|--- Nabór na inspektora ds. organizacji transportu drogowego w Wydziale Komunikacji i Drogownictwa
|--- Nabór na dyrektora Centrum Administracyjnego Domów Dla Dzieci z siedzibą w Ustce
|--- Nabór na dyrektora Centrum Administracyjnego Domów Dla Dzieci z siedzibą w Ustce
|--- Nabór na stanowisko Powiatowego Rzecznika Konsumentów oraz podinspektora w Wydziale Organizacyjnym
|--- Nabór na inspektora ds. organizacji transportu drogowego w Wydziale Komunikacji i Drogownictwa
|--- Nabór na inspektora ds. obronności w Wydziale Zarządzania Kryzysowego i Obronności
|--- Postępowanie w sprawie naboru na wolne stanowisko pracy instruktora w Centrum Edukacji Regionalnej
|--- Nabór na dyrektora Domu Pomocy Społecznej w Lubuczewie
|--- Konkurs na wolne kierownicze stanowisko pracy Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy w Słupsku
|--- Nabór na stanowisko Geodety Powiatowego
|--- Nabór na podinspektora ds. prowadzenia numerycznej bazy danych w Wydziale Geodezji i Kartografii
|--- Nabór na podinspektora w Wydziale Komunikacji i Drogownictwa
|--- Nabór na podinspektora ds. geologii i górnictwa w Wydziale Środowiska i Rolnictwa
|--- Nabór na zastępcę naczelnika Wydziału Geodezji i Kartografii
|--- Nabór na inspektora w Wydziale Organizacyjnym
|--- Nabór na podinspektora w Wydziale Organizacyjnym
|--- Nabór na podinspektora w Wydziale Rozwoju Powiatu i Inwestycji - Oddziale Promocji i Współpracy
|--- Nabór na podinspektora ds. geologii i górnictwa w Wydziale Środowiska i Rolnictwa
|--- Nabór na podinspektora ds. oświaty w Wydziale Polityki Społecznej
|--- Nabór na podinspektora w Wydziale Rozwoju Powiatu i Inwestycji - Oddziale Promocji i Współpracy
|--- Nabór na podinspektora ds. oświaty w Wydziale Polityki Społecznej
|--- Nabór na kierownika Oddziału Promocji i Współpracy w Wydziale Rozwoju Powiatu i Inwestycji
|--- Stan zatrudnienia na stanowiskach urzędniczych i kierowniczych
Oświadczenia majątkowe
|--- Osoba zarządzająca i członek organu zarządzającego powiatową osobą prawną
|--- Sandra Joanna Winnicka - dyrektor Centrum Edukacji Regionalnej w Słupsku
|--- Piotr Rachwalski - Prezes Zarządu Przedsiębiorstwa Komunikacji Samochodowej w Słupsku SA
|--- Anna Marta Dadel - Prezes Zarządu Przedsiębiorstwa Komunikacji Samochodowej w Słupsku SA
|--- Mariusz Smoliński - dyrektor Centrum Edukacji Regionalnej w Słupsku
|--- Mirosław Kaźmierski - Prezes Zarządu PKS Słupsk S.A.
|--- Piotr Mańka - dyrektor Centrum Edukacji Regionalnej w Warcinie
|--- Kierownicy jednostek organizacyjnych powiatu
|--- Oświadczenie majątkowe 2020 rok
|--- Małgorzata Duda-Banach - dyrektor Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Ustce
|--- Krzysztof Surowiec - dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Machowinie
|--- Miłosz Kuligowski - Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego w Powiecie Słupskim
|--- Ewa Młynarczyk
|--- Andrzej Adamski - Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego w Powiecie Słupskim
|--- Monika Jurek
|--- Jacek Koryczan
|--- Oświadczenie majątkowe 2019 rok
|--- Andrzej Adamski
|--- Paweł Kądziela
|--- Mariusz Ożarek
|--- Małgorzata Hajko
|--- Katarzyna Ozimek
|--- Jolanta Kamińska
|--- Iwona Wojtkiewicz
|--- Aurelia Anioł
|--- Marek Król
|--- Ewa Młynarczyk
|--- Urszula Dąbrowska
|--- Katarzyna Ozimek
|--- Józef Masłowski
|--- Jacek Koryczan
|--- Anetta Pirka - dyrektor Centrum Usług Wspólnych
|--- Monika Bill - Dyrektor DPS Lubuczewo
|--- Łukasz Stanisławski - p.o. dyrektora Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Ustce
|--- Magdalena Kanios-Kuśmira - dyrektor DPS Lubuczewo
|--- Oświadczenia majątkowe 2018 rok
|--- Paweł Kądziela - dyrektor PUP Słupsk
|--- Mariusz Ożarek - dyrektor ZDP Słupsk
|--- Małgorzata Hajko - Dyrektor SOSW w Damnicy
|--- Jolanta Kamińska - dyrektor Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Słupsku
|--- Józef Masłowski - dyrektor Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Technicznych w Ustce
|--- Iwona Wojtkiewicz - dyrektor Zespołu Szkół Agrotechnicznych im. W. Reymonta w Słupsku
|--- Aurelia Anioł - dyrektor Centrum Administracyjnego Domów dla Dzieci w Ustce
|--- Marek Król - dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Machowinku
|--- Ewa Młynarczyk - dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Machowinie
|--- Urszula Dąbrowska - dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku
|--- Elżbieta Domańska - Dyrektor Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Ustce
|--- Magdalena Kanios-Kuśmira - dyrektor DPS Lubuczewo
|--- Izabela Krawczyk - Dyrektor Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Ustce
|--- Radosław Szycko - p.o. dyrektora DPS Lubuczewo
|--- Monika Bill - Dyrektor DPS Lubuczewo
|--- Oświadczenia majątkowe 2017 rok
|--- Paweł Kądziela - dyrektor PUP Słupsk
|--- Mariusz Ożarek - dyrektor ZDP Słupsk
|--- Małgorzata Hajko - Dyrektor SOSW w Damnicy
|--- Jolanta Kamińska - dyrektor Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Słupsku
|--- Józef Masłowski - Dyrektor ZSOiT w Ustce
|--- Iwona Wojtkiewicz - dyrektor Zespołu Szkół Agrotechnicznych im. W. Reymonta w Słupsku
|--- Aurelia Anioł - Dyrektor Centrum Administracyjnego Domów Dla Dzieci w Ustce
|--- Marek Król - Dyrektor DPS Machowinko
|--- Ewa Młynarczyk - Dyrektor DPS Machowino
|--- Urszula Dąbrowska - Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku
|--- Mariusz Smoliński - Dyrektor Centrum Edukacji Regionalnej w Słupsku
|--- Józef Masłowski - Dyrektor ZSOiT w Ustce
|--- Oświadczenia majątkowe 2016 rok
|--- Paweł Kądziela - dyrektor PUP Słupsk
|--- Mariusz Ożarek - dyrektor ZDP Słupsk
|--- Izabela Krawczyk - Dyrektor Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Ustce
|--- Józef Masłowski - Dyrektor ZSOiT w Ustce
|--- Aurelia Anioł - Dyrektor Centrum Administracyjnego Domów Dla Dzieci w Ustce
|--- Monika Bill - Dyrektor DPS Lubuczewo
|--- Marek Król - Dyrektor DPS Machowinko
|--- Ewa Młynarczyk - Dyrektor DPS Machowino
|--- Urszula Dąbrowska - Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku
|--- Małgorzata Hajko - Dyrektor SOSW w Damnicy
|--- Iwona Wojtkiewicz - dyrektor Zespołu Szkół Agrotechnicznych im. W. Reymonta w Słupsku
|--- Jolanta Kamińska - dyrektor Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Słupsku
|--- Mirosława Sawicka-Glinka - p.o. dyrektora SOSW w Damnicy
|--- Maria Janusz - Dyrektor SOSW w Damnicy
|--- Oświadczenia majątkowe 2015 rok
|--- Paweł Kądziela - dyrektor PUP Słupsk
|--- Mariusz Ożarek - dyrektor ZDP Słupsk
|--- Izabela Krawczyk - Dyrektor Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Ustce
|--- Jolanta Kamińska - dyrektor Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej Słupsk
|--- Józef Masłowski - dyrektor ZSOiT w Ustce
|--- Iwona Wojtkiewicz - dyrektor Zespołu Szkół Agrotechnicznych w Słupsku
|--- Monika Bill - Dyrektor DPS Lubuczewo
|--- Marek Król - dyrektor DPS Machowinko
|--- Ewa Młynarczyk - Dyrektor DPS Machowino
|--- Urszula Dąbrowska - dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku
|--- Aurelia Anioł - Dyrektor Centrum Administracyjnego Domów Dla Dzieci w Ustce
|--- Maria Janusz - Dyrektor SOSW w Damnicy
|--- Janusz Chałubiński - dyrektor PUP Słupsk
|--- Władysława Hanuszewicz - Dyrektor SOSW w Damnicy
|--- Monika Bill - dyrektor DPS Lubuczewo
|--- Oświadczenia majątkowe 2014 rok
|--- Władysława Hanuszewicz - Dyrektor SOSW w Damnicy
|--- Janusz Chałubiński - dyrektor PUP Słupsk
|--- Mariusz Ożarek - dyrektor ZDP Słupsk
|--- Jolanta Kamińska - dyrektor Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej Słupsk
|--- Józef Masłowski - dyrektor ZSOiT w Ustce
|--- Iwona Wojtkiewicz - dyrektor Zespołu Szkół Agrotechnicznych w Słupsku
|--- Marek Król - dyrektor DPS Machowinko
|--- Ewa Młynarczyk - Dyrektor DPS Machowino
|--- Urszula Dąbrowska - dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku
|--- Marianna Kawiecka - Dyrektor DPS Lubuczewo
|--- Izabela Krawczyk - Dyrektor Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Ustce
|--- Oświadczenia majątkowe 2013 rok
|--- Janusz Chałubiński - dyrektor PUP Słupsk
|--- Mariusz Ożarek - dyrektor ZDP Słupsk
|--- Jolanta Kamińska - dyrektor Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej Słupsk
|--- Władysława Hanuszewicz - Dyrektor SOSW w Damnicy
|--- Józef Masłowski - dyrektor ZSOiT w Ustce
|--- Marianna Kawiecka - dyrektor DPS Lubuczewo
|--- Marek Król - dyrektor DPS Machowinko
|--- Ewa Młynarczyk - Dyrektor DPS Machowino
|--- Urszula Dąbrowska - dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku
|--- Izabela Krawczyk - p.o. dyrektora Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Ustce
|--- Jolanta Wójtowicz - dyrektor Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Ustce
|--- Iwona Wojtkiewicz - dyrektor Zespołu Szkół Agrotechnicznych w Słupsku
|--- Marianna Matias - dyrektor Zespołu Szkół Agrotechnicznych w Słupsku
|--- Oświadczenia majątkowe 2012 rok
|--- Janusz Chałubiński - dyrektor PUP Słupsk
|--- Mariusz Ożarek - dyrektor ZDP Słupsk
|--- Jolanta Kamińska - dyrektor PPP Słupsk
|--- Władysława Hanuszewicz - Dyrektor SOSW w Damnicy
|--- Jolanta Wójtowicz - dyrektor MOS Ustka
|--- Józef Masłowski - dyrektor ZSOiT w Ustce
|--- Marianna Matias - dyrektor ZSA Słupsk
|--- Marianna Kawiecka - dyrektor DPS Lubuczewo
|--- Marek Król - dyrektor DPS Machowinko
|--- Ewa Młynarczyk - Dyrektor DPS Machowino
|--- Urszula Dąbrowska - dyrektor PCPR
|--- Barbara Kołakowska - dyrektor LO Ustka
|--- Osoby wydające decyzje administracyjne w imieniu Starosty
|--- Oświadczenia majątkowe za 2021 rok
|--- Aleksandra Staniuk
|--- Oświadczenia majątkowe za 2020 rok
|--- Halina Dołżycka
|--- Adam Staniuk
|--- Katarzyna Mielniczek
|--- Oświadczenia majątkowe za 2019 rok
|--- Emilia Woźniak
|--- Irena Buciarska
|--- Dominika Lickiewicz
|--- Justyna Dettlaff
|--- Sylwia Wróblewska
|--- Łukasz Szwedo
|--- Tomasz Kroplewski
|--- Joanna Pępko
|--- Aleksandra Czarny
|--- Agnieszka Smuga
|--- Anetta Truszkowska
|--- Ewa Muchowska
|--- Radosław Kajdas
|--- Aneta Blank-Kornacka
|--- Marcin Białas
|--- Marcin Wilkowski
|--- Aneta Borodziuk
|--- Beata Jankiewicz
|--- Małgorzata Jamroz
|--- Krystyna Rożek
|--- Romualda Szczepaniak
|--- Halina Dołżycka
|--- Grażyna Ropiak
|--- Renata Kołodziejczyk
|--- Iwona Mazurek
|--- Anna Kierzkowska
|--- Barbara Szymańska
|--- Sylwia Stenka
|--- Adriana Cerkowska-Markiewicz
|--- Adam Staniuk
|--- Andrzej Walusiak
|--- Aneta Kołodziejska
|--- Katarzyna Mielniczek
|--- Monika Grabusińska
|--- Armin Biernacki
|--- Małgorzata Pater
|--- Regina Trojanowska
|--- Aleksandra Staniuk
|--- Gabriela Dąbrowska
|--- Małgorzata Kargul
|--- Katarzyna Maruszak
|--- Joanna Góralska
|--- Ryszard Mąkosa
|--- Małgorzata Mikołajczak-Paszczyk
|--- Marcin Grzybiński
|--- Marek Janta Lipiński
|--- Elżbieta Skupińska
|--- Małgorzata Gutowska-Szapiel
|--- Ewa Czyż
|--- Barbar Butrym
|--- Katarzyna Stachyra
|--- Miłosz Chojnacki
|--- Katarzyna Zagożdżon
|--- Katarzyna Śmietana
|--- Anna Jagiełło
|--- Dominika Piasecka
|--- Beata Formella
|--- Faustyna Tomaszewska
|--- Hanna Błencka
|--- Elżbieta Sulima
|--- Andrzej Kopiniak
|--- Joanna Góralska
|--- Adam Staniuk
|--- Martyna Wieczorek
|--- Eugenia Gwoździak
|--- Małgorzata Furtak
|--- Oświadczenia majątkowe za 2018 rok
|--- Emilia Woźniak
|--- Irena Buciarska
|--- Beata Formella
|--- Dominika Lickiewicz
|--- Justyna Dettlaff
|--- Sylwia Wróblewska
|--- Sylwia Korzeniowska-Przywara
|--- Łukasz Szwedo
|--- Tomasz Kroplewski
|--- Faustyna Tomaszewska
|--- Joanna Pępko
|--- Aleksandra Czarny
|--- Agnieszka Smuga
|--- Anetta Truszkowska
|--- Dominika Piasecka
|--- Ewa Muchowska
|--- Radosław Kajdas
|--- Anna Jagiełło
|--- Aneta Blank-Kornacka
|--- Hanna Błencka
|--- Marcin Białas
|--- Marcin Wilkowski
|--- Aneta Borodziuk
|--- Małgorzata Gutowska-Szapiel
|--- Katarzyna Śmietana
|--- Beata Jankiewicz
|--- Katarzyna Stachyra
|--- Barbara Butrym
|--- Małgorzata Jamroz
|--- Krystyna Rożek
|--- Romualda Szczepaniak
|--- Halina Dołżycka
|--- Grażyna Ropiak
|--- Renata Kołodziejczyk
|--- Iwona Mazurek
|--- Anna Kierzkowska
|--- Barbara Szymańska
|--- Sylwia Stenka
|--- Adriana Teresa Cerkowska-Markiewicz
|--- Adam Staniuk
|--- Jolanta Szmakow
|--- Andrzej Walusiak
|--- Aneta Kołodziejska
|--- Katarzyna Mielniczek
|--- Monika Grabusińska
|--- Armin Biernacki
|--- Małgorzata Pater
|--- Regina Trojanowska
|--- Aleksandra Staniuk
|--- Gabriela Dąbrowska
|--- Małgorzata Kargul
|--- Ewa Czyż
|--- Katarzyna Maruszak
|--- Ryszard Mąkosa
|--- Małgorzata Mikołajczak-Paszczyk
|--- Gabriela Dąbrowska
|--- Jolanta Szmakow
|--- Katarzyna Kroplewska
|--- Beata Formella
|--- Irena Buciarska
|--- Elżbieta Matuszewska
|--- Oświadczenia majątkowe za 2017 rok
|--- Emilia Woźniak
|--- Dominika Lickiewicz
|--- Justyna Dettlaff
|--- Sylwia Wróblewska
|--- Sylwia Korzeniowska-Przywara
|--- Łukasz Szwedo
|--- Tomasz Kroplewski
|--- Faustyna Tomaszewska
|--- Joanna Pępko
|--- Aleksandra Czarny
|--- Agnieszka Smuga
|--- Anetta Truszkowska
|--- Dominika Piasecka
|--- Ewa Muchowska
|--- Radosław Kajdas
|--- Anna Jagiełło
|--- Małgorzata Furtak
|--- Aneta Blank-Kornacka
|--- Hanna Błencka
|--- Marcin Białas
|--- Marcin Wilkowski
|--- Aneta Borodziuk
|--- Małgorzata Gutowska-Szapiel
|--- Katarzyna Śmietana
|--- Beata Jankiewicz
|--- Katarzyna Stachyra
|--- Barbara Butrym
|--- Małgorzata Jamroz
|--- Krystyna Rożek
|--- Romualda Szczepaniak
|--- Halina Dołżycka
|--- Grażyna Ropiak
|--- Renata Kołodziejczyk
|--- Iwona Mazurek
|--- Anna Kierzkowska
|--- Grażyna Welnic
|--- Barbara Szymańska
|--- Sylwia Stenka
|--- Adriana Teresa Cerkowska-Markiewicz
|--- Andrzej Walusiak
|--- Aneta Kołodziejska
|--- Małgorzata Kargul
|--- Monika Grabusińska
|--- Armin Biernacki
|--- Małgorzata Pater
|--- Regina Trojanowska
|--- Aleksandra Staniuk
|--- Ewa Czyż
|--- Katarzyna Maruszak
|--- Eugenia Bereszyńska
|--- Tomasz Pogorzelski
|--- Ryszard Mąkosa
|--- Małgorzata Mikołajczak-Paszczyk
|--- Dominika Lickiewicz
|--- Oświadczenia majątkowe za 2016 rok
|--- Emilia Woźniak
|--- Katarzyna Stachyra
|--- Barbara Butrym
|--- Małgorzata Jamroz
|--- Krystyna Rożek
|--- Romualda Szczepaniak
|--- Halina Dołżycka
|--- Grażyna Ropiak
|--- Renata Kołodziejczyk
|--- Iwona Mazurek
|--- Anna Kierzkowska
|--- Grażyna Welnic
|--- Aneta Kołodziejska
|--- Małgorzata Kargul
|--- Armin Biernacki
|--- Monika Grabusińska
|--- Małgorzata Pater
|--- Andrzej Walusiak
|--- Regina Trojanowska
|--- Aleksandra Staniuk
|--- Ewa Czyż
|--- Katarzyna Maruszak
|--- Eugenia Bereszyńska
|--- Tomasz Pogorzelski
|--- Ryszard Mąkosa
|--- Elżbieta Matuszewska
|--- Małgorzata Mikołajczak-Paszczyk
|--- Justyna Dettlaff
|--- Sylwia Wróblewska
|--- Monika Zieleniewska
|--- Tomasz Kroplewski
|--- Radosław Kajdas
|--- Ewa Muchowska
|--- Agnieszka Smuga
|--- Aneta Blank-Kornacka
|--- Anetta Truszkowska
|--- Dominika Piasecka
|--- Łukasz Szwedo
|--- Faustyna Tomaszewska
|--- Marcin Wilkowski
|--- Marcin Białas
|--- Hanna Błencka
|--- Małgorzata Furtak
|--- Anna Jagiełło
|--- Sylwia Korzeniowska-Przywara
|--- Joanna Pępko
|--- Sylwia Stenka
|--- Alina Diakun
|--- Adriana Teresa Cerkowska-Markiewicz
|--- Aneta Borodziuk
|--- Marianna Klimczak-Malinowska
|--- Małgorzata Gutowska-Szapiel
|--- Katarzyna Śmietana
|--- Beata Jankiewicz
|--- Katarzyna Stachyra
|--- Barbara Szymańska
|--- Oświadczenia majątkowe za 2015 rok
|--- Emilia Woźniak
|--- Krystyna Rożek
|--- Romualda Szczepaniak
|--- Halina Dołżycka
|--- Grażyna Ropiak
|--- Renata Kołodziejczyk
|--- Iwona Mazurek
|--- Anna Kierzkowska
|--- Grażyna Welnic
|--- Alina Diakun
|--- Aneta Kołodziejska
|--- Małgorzata Kargul
|--- Armin Biernacki
|--- Małgorzata Jamroz
|--- Małgorzata Pater
|--- Barbara Butrym
|--- Regina Trojanowska
|--- Aleksandra Staniuk
|--- Monika Zieleniewska
|--- Ewa Czyż
|--- Katarzyna Maruszak
|--- Eugenia Bereszyńska
|--- Tomasz Pogorzelski
|--- Ryszard Mąkosa
|--- Elżbieta Matuszewska
|--- Małgorzata Mikołajczak-Paszczyk
|--- Paweł Kądziela
|--- Andrzej Walusiak
|--- Krzysztof Łunkiewicz
|--- Urszula Zbrudzewska
|--- Monika Grabusińska
|--- Małgorzata Bujarska
|--- Oświadczenia majątkowe za 2014 rok
|--- Emilia Woźniak - starszy specjalista pracy z rodziną Ppowiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku
|--- Barbara Butrym - spec. ds. ewidencji i świadczeń PUP Słupsk
|--- Małgorzata Jamroz - specjalista ds.ewidencji i świadczeń PUP Słupsk
|--- Krystyna Rożek - spec. ds. ewidencji i świadczeń PUP Słupsk
|--- Magdalena Kaczanowska - spec. ds. ewidencji i świadczeń PUP Słupsk
|--- Romualda Szczepaniak - specjalista ds.rejestracji PUP Słupsk
|--- Halina Dołżycka - spec. ds. ewidencji i świadczeń PUP Słupsk
|--- Grażyna Ropiak - spec. ds. rejestracji bezrobotnych PUP Słupsk
|--- Renata Kołodziejczyk - kierownik ref. ds.ewidencji i świadczeń PUP Słupsk
|--- Iwona Mazurek - specjalista ds.rejestracji PUP Słupsk
|--- Anna Kierzkowska - specjalista ds.rejestracji PUP Słupsk
|--- Grażyna Welnic - spec. ds. rejestracji bezrobotnych PUP Słupsk
|--- Alina Diakun - kierownik Działu Obsługi Bezrobotnych w PUP w Słupsku
|--- Barbara Szymańska - kierownik Filii PUP w Ustce
|--- Paweł Kądziela - zastępca dyrektora PUP Słupsk
|--- Krzysztof Łunkiewicz - naczelnik Wydziału Zarządzania Kryzysowego i Obronności
|--- Armin Biernacki - podinspektor w Wydziale Komunikacji i Drogownictwa
|--- Małgorzata Pater - podinspektor w Wydziale Komunikacji i Drogownictwa
|--- Urszula Zbrudzewska - inspektor w Wydziale Komunikacji i Drogownictwa
|--- Regina Trojanowska - inspektor w Wydziale Komunikacji i Drogownictwa
|--- Aleksandra Staniuk - inspektor w Wydziale Komunikacji i Drogownictwa
|--- Monika Zieleniewska - podinspektor w Wydziale Organizacyjnym
|--- Ewa Czyż - kierownik Oddziału Obsługi Rady i Zarządu
|--- Katarzyna Maruszak - naczelnik Wydziału Gospodarki Nieruchomościami
|--- Eugenia Bereszyńska - naczelnik Wydziału Środowiska i Rolnictwa
|--- Elżbieta Matuszewska - naczelnik Wydziału Komunikacji i Drogownictwa
|--- Małgorzata Mikołajczak-Paszczyk - naczelnik Wydziału Architektoniczno-Budowlanego
|--- Ryszard Mąkosa - Geodeta Powiatowy
|--- Aneta Kołodziejska - inspektor w Wydziale Komunikacji i Drogownictwa
|--- Tomasz Pogorzelski - zastępca naczelnika Wydziału Geodezji i Kartografii
|--- Ewa Bednarska - naczelnik Wydziału Geodezji i Kartografii
|--- Jarosław Fronc - inspektor w Wydziale Komunikacji i Drogownictwa
|--- Małgorzata Kargul - inspektor w Wydziale Komunikacji i Drogownictwa
|--- Joanna Góralska - inspektor w Wydziale Geodezji i Kartografii
|--- Zbigniew Babiarz-Zych - nalczelnik Wydziału Polityki Społecznej
|--- Oświadczenia majątkowe za 2013 rok
|--- Zenon Płuciennik - inspektor w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami
|--- Emilia Woźniak - starszy specjalista pracy z rodziną Ppowiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku
|--- Anna Grudzińska - główny księgowy PCPR w Słupsku
|--- Barbara Butrym - spec. ds. ewidencji i świadczeń PUP Słupsk
|--- Małgorzata Jamroz - specjalista ds.ewidencji i świadczeń PUP Słupsk
|--- Krystyna Rożek - spec. ds. ewidencji i świadczeń PUP Słupsk
|--- Romualda Szczepaniak - specjalista ds.rejestracji PUP Słupsk
|--- Magdalena Kaczanowska - spec. ds. ewidencji i świadczeń PUP Słupsk
|--- Halina Dołżycka - spec. ds. ewidencji i świadczeń PUP Słupsk
|--- Grażyna Ropiak - spec. ds. rejestracji bezrobotnych PUP Słupsk
|--- Renata Kołodziejczyk - kierownik ref. ds.ewidencji i świadczeń PUP Słupsk
|--- Iwona Mazurek - specjalista ds.rejestracji PUP Słupsk
|--- Anna Kierzkowska - specjalista ds.rejestracji PUP Słupsk
|--- Grażyna Welnic - spec. ds. rejestracji bezrobotnych PUP Słupsk
|--- Małgorzata Bujarska - specjalista ds. ewidencji i świadczeń PUP Słupsk
|--- Alina Diakun - kierownik Działu Obsługi Bezrobotnych w PUP w Słupsku
|--- Barbara Szymańska - kierownik Filii PUP w Ustce
|--- Paweł Kądziela - zastępca dyrektora PUP Słupsk
|--- Małgorzata Kargul - inspektor w Wydziale Komunikacji i Drogownictwa
|--- Armin Biernacki - podinspektor w Wydziale Komunikacji i Drogownictwa
|--- Małgorzata Pater - podinspektor w Wydziale Komunikacji i Drogownictwa
|--- Jarosław Fronc - inspektor w Wydziale Komunikacji i Drogownictwa
|--- Urszula Zbrudzewska - inspektor w Wydziale Komunikacji i Drogownictwa
|--- Regina Trojanowska - inspektor w Wydziale Komunikacji i Drogownictwa
|--- Aleksandra Staniuk - inspektor w Wydziale Komunikacji i Drogownictwa
|--- Ewa Czyż - kierownik Oddziału Obsługi Rady i Zarządu
|--- Katarzyna Maruszak - naczelnik Wydziału Gospodarki Nieruchomościami
|--- Eugenia Bereszyńska - naczelnik Wydziału Środowiska i Rolnictwa
|--- Krzysztof Łunkiewicz - naczelnik Wydziału Zarządzania Kryzysowego i Obronności
|--- Joanna Góralska - inspektor w Wydziale Geodezji i Kartografii
|--- Ewa Bednarska - naczelnik Wydziału Geodezji i Kartografii
|--- Elżbieta Matuszewska - naczelnik Wydziału Komunikacji i Drogownictwa
|--- Małgorzata Mikołajczak-Paszczyk - naczelnik Wydziału Architektoniczno-Budowlanego
|--- Monika Zieleniewska - podinspektor w Wydziale Organizacyjnym
|--- Oświadczenia majątkowe za 2012 rok
|--- Małgorzata Mikołajczak-Paszczyk - naczelnik Wydziału Architektoniczno-Budowlanego
|--- Elżbieta Matuszewska - naczelnik Wydziału Komunikacji i Drogownictwa
|--- Ewa Bednarska - naczelnik Wydziału Geodezji i Kartografii
|--- Joanna Góralska - z-ca naczelnika Wydziału Geodezji i Kartografii
|--- Krzysztof Łunkiewicz - naczelnik Wydziału Zarządzania Kryzysowego i Obronności
|--- Eugenia Bereszyńska - naczelnik Wydziału Środowiska i Rolnictwa
|--- Katarzyna Maruszak - naczelnik Wydziału Gospodarki Nieruchomościami
|--- Zenon Płuciennik - inspektor w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami
|--- Ewa Czyż - kierownik Oddziału Obsługi Rady i Zarządu
|--- Aleksandra Staniuk - inspektor w Wydziale Komunikacji i Drogownictwa
|--- Regina Trojanowska - inspektor w Wydziale Komunikacji i Drogownictwa
|--- Urszula Zbrudzewska - inspektor w Wydziale Komunikacji i Drogownictwa
|--- Jarosław Fronc - inspektor w Wydziale Komunikacji i Drogownictwa
|--- Małgorzata Pater - podinspektor w Wydziale Komunikacji i Drogownictwa
|--- Armin Biernacki - podinspektor w Wydziale Komunikacji i Drogownictwa
|--- Paweł Kądziela - zastępca dyrektora PUP Słupsk
|--- Barbara Szymańska - kierownik Filii PUP w Ustce
|--- Alina Diakun - kierownik Działu Obsługi Bezrobotnych w PUP w Słupsku
|--- Małgorzata Bujarska - specjalista ds. ewidencji i świadczeń PUP Słupsk
|--- Grażyna Welnic - spec. ds. rejestracji bezrobotnych PUP Słupsk
|--- Anna Kierzkowska - specjalista ds.rejestracji PUP Słupsk
|--- Iwona Mazurek - specjalista ds.rejestracji PUP Słupsk
|--- Renata Kołodziejczyk - kierownik ref. ds.ewidencji i świadczeń PUP Słupsk
|--- Grażyna Ropiak - spec. ds. rejestracji bezrobotnych PUP Słupsk
|--- Halina Dołżycka - spec. ds. ewidencji i świadczeń PUP Słupsk
|--- Romualda Szczepaniak - specjalista ds.rejestracji PUP Słupsk
|--- Magdalena Kaczanowska - spec. ds. ewidencji i świadczeń PUP Słupsk
|--- Krystyna Rożek - spec. ds. ewidencji i świadczeń PUP Słupsk
|--- Małgorzata Jamroz - specjalista ds.ewidencji i świadczeń PUP Słupsk
|--- Barbara Butrym - spec. ds. ewidencji i świadczeń PUP Słupsk
|--- Anna Grudzińska - główny księgowy PCPR w Słupsku
|--- Małgorzata Kargul - inspektor w Wydziale Komunikacji i Drogownictwa
|--- Wioleta Arcimowicz - specjalista ds. rejestracji PUP Słupsk
|--- Małgorzata Bujarska - specjalista ds. ewidencji i świadczeń PUP Słupsk
|--- Skarbnik Powiatu
|--- Jadwiga Janicka
|--- Sekretarz Powiatu
|--- Iwona Wójcik
|--- Marta Bursztynowicz
|--- Irena Tkaczuk-Kawalerowicz
|--- Członkowie Zarządu
|--- Oświadczenia majątkowe Członków Zarządu VI kadencji (2018-2023)
|--- Marcin Kowalczyk
|--- Grzegorz Grabowski
|--- Paweł Lisowski
|--- Rafał Konon
|--- Oświadczenia majątkowe Członków Zarządu V kadencji (2014-2018)
|--- Anna Pietrzak
|--- Grzegorz Grabowski
|--- Rafał Konon
|--- Paweł Gonera
|--- Jan Karol Leonczuk
|--- Oświadczenia majątkowe Członków Zarządu IV kadencji (2010-2014)
|--- Andrzej Wojtaszek
|--- Edward Sasko
|--- Walentyna Małek
|--- Andrzej Bury
|--- Radni
|--- Oświadczenia majątkowe radnych VI kadencji (2018-2023)
|--- Andrzej Wojtaszek
|--- Andrzej Tyszkiewicz
|--- Konrad Tymecki
|--- Aldona Szostakiewicz
|--- Anna Pietrzak
|--- Jan Olech
|--- Barbara Madejczyk
|--- Paweł Lisowski
|--- Marcin Kowalczyk
|--- Rafał Konon
|--- Marek Kołtun
|--- Zbigniew Kamiński
|--- Żaneta Jaworska
|--- Maria Janusz
|--- Teresa Janusewicz
|--- Ryszard Hendryk
|--- Grzegorz Grabowski
|--- Paweł Gonera
|--- Piotr Basarab
|--- Oświadczenia majątkowe radnych V kadencji (2014-2018)
|--- Joanna Chabowska
|--- Paweł Gonera
|--- Grzegorz Grabowski
|--- Maciej Karaś
|--- Maria Kobylarz
|--- Marek Kołtun
|--- Rafał Konon
|--- Andrzej Kordylas
|--- Wojciech Krasucki
|--- Jan Leonczuk
|--- Paweł Lisowski
|--- Anna Pietrzak
|--- Bożena Przyborowska
|--- Edward Sasko
|--- Tomasz Świtek
|--- Andrzej Zawada
|--- Barbara Zawadzka
|--- Stanisław Zieliński
|--- Oświadczenia majątkowe radnych IV kadencji (2010-2014)
|--- Barbara Zawadzka
|--- Andrzej Zawada
|--- Piotr Wszółkowski
|--- Andrzej Wojtaszek
|--- Arkadiusz Walach
|--- Edward Sasko
|--- Lidia Rynda
|--- Barbara Podruczna-Mocarska
|--- Walentyna Małek
|--- Ewa Lewkowicz
|--- Bogumiła Lenard
|--- Andrzej Kordylas
|--- Zbigniew Kamiński
|--- Stanisław Gosławski
|--- Paweł Gonera
|--- Andrzej Bury
|--- Marcin Białas
|--- Ireneusz Bejnarowicz
|--- Wzory oświadczeń majątkowych
|--- Przewodniczący Rady Powiatu
|--- Przewodniczący Rady VI kadencji (2018-2023)
|--- Jan Olech
|--- Przewodniczący Rady V kadencji (2014-2018)
|--- Jan Olech
|--- Przewodniczący Rady IV kadencji (2010-2014)
|--- Ryszard Stus
Zamówienia publiczne
|--- Zamówienie publiczne
|--- Plan zamówień
Informacje
|--- Biuro Rzeczy Znalezionych
|--- Skargi i wnioski
|--- Sprawozdanie z działalności Rzecznika Konsumentów
|--- Rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych
|--- Okręgowe Stacje Kontroli Pojazdów
|--- Statystyka zdawalności - Ośrodki Szkolenia Kierowców
|--- Statystyka zdawalności w 2020 roku
|--- Statystyka zdawalności w 2019 roku
|--- Statystyka zdawalności w 2018 roku
|--- Statystyka zdawalności w 2017 roku
|--- Statystyka zdawalności w 2016 roku
|--- Statystyka zdawalności w 2015 roku
|--- Statystyka zdawalności w 2014 roku
|--- Statystyka zdawalności w 2013 roku
|--- Parking Starosty
|--- Opłaty skarbowe
|--- Rejestry, ewidencje i archiwa
|--- Rejestr wydanych pozwoleń na budowę / rozbiórkę
|--- Rejestr wydanych pozwoleń na budowę / rozbiórkę - CZERWIEC 2015
|--- Rejestr wydanych pozwoleń na budowę / rozbiórkę - LIPIEC 2015
|--- Wykaz gruntów Powiatu Słupskiego
|--- Zasady dostępu do informacji publicznej
|--- Ponowne wykorzystywanie informacji sektora publicznego
|--- Informacje publiczne niezamieszczone w BIP
|--- Informacja o przepisach dotyczących równego traktowania w zatrudnieniu
|--- Lobbing
Petycje
|--- INFORMACJE
|--- Wykaz petycji z 2017 roku
|--- Wykaz petycji z 2017 roku
|--- Wykaz petycji z 2018 roku
|--- Wykaz petycji z 2018 roku
|--- Wykaz petycji z 2019 roku
|--- Wykaz petycji z 2019 roku
|--- Petycje do Rady Powiatu Słupskiego
|--- Petycje do Zarządu Powiatu Słupskiego
|--- Wykaz petycji z 2020 roku
|--- Wykaz petycji z 2020 roku
|--- Petycje do Starosty Słupskiego
|--- Petycja nr 1/2020 z dnia 10 czerwca 2020 roku
|--- Petycje do Zarządu Powiatu Słupskiego
|--- Wykaz petycji z 2021 roku
|--- Wykaz petycji z 2021 roku
|--- Petycje do Zarządu Powiatu Słupskiego
|--- Petycje do Starosty Słupskiego
Kontrola zarządcza
|--- Kontrola zarządcza
Kontrole
|--- Kontrole
|--- Zawiadomienia o kontroli Komisji Rewizyjnej Rady Powiatu Słupskiego
|--- Regulamin działalności kontrolnej wykonywanej przez Starostwo Powiatowe w Słupsku
|--- Plany kontroli
|--- Protokoły z kontroli
|--- Protokoły z Komisji Rewizyjnej
|--- Protokoły z kontroli (w tym z kontroli wewnętrznych)
|--- Własne kontrole jednostek podległych i nadzorowanych
|--- 2020 rok
|--- 2019 rok
|--- 2018 rok
|--- 2017 rok
|--- 2016 rok
|--- 2015 rok
|--- 2014 rok
|--- 2013 rok
|--- Kontrole zewnętrzne urzędu własnego
|--- Wojewódzki Urząd Pracy w Gdańsku
|--- Zakład Ubezpieczeń Społecznych
|--- PFRON oddział Pomorski w Gdańsku
|--- Archiwum Państwowe Koszalin O/Słupsk
|--- Państwowa Inspekcja Pracy
|--- POMORSKI URZĄD WOJEWÓDZKI
|--- REGIONALNA IZBA OBRACHUNKOWA
|--- URZĄD ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
|--- IZBA ADMINISTRACJI SKARBOWEJ W GDAŃSKU
|--- WOJEWODA POMORSKI
|--- Minister Pracy i Polityki Społecznej
|--- URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJEWÓDZTWA POMORSKIEGO
|--- POMORSKI WOJEWÓDZKI INSPEKTOR TRANSPORTU DROGOWEGO
|--- POMORSKI WOJEWÓDZKI INSPEKTOR NADZORU BUDOWLANEGO
|--- POMORSKI PAŃSTWOWY WOJEWÓDZKI INSPEKTOR SANITARNY
Środowisko
|--- Nowy System Informacji o Środowisku
|--- System Informacji O Środowisku
|--- Zgłoszenia instalacji wytwarzających pole elektromagnetyczne
WYBORY SAMORZĄDOWE
|--- WYBORY 2018
|--- POWIATOWA KOMISJA WYBORCZA W SŁUPSKU
|--- Uchwały Powiatowej Komisji Wyborczej w Słupsku
|--- INFORMACJE
|--- WYBORY 2014
|--- Informacje
|--- Powiatowa Komisja Wyborcza
|--- Uchwały Powiatowej Komisji Wyborczej w Słupsku