eBoi
Jak załatwić sprawę?
Ogłoszenie o zamówieniu na usługę społeczną "Świadczenie usługi żywienia w oparciu o dzierżawę wyposażonej w urządzenia i sprzęt kuchni wraz z zapleczem".
- sprawy 221/1/2019 Damnica, 23.07.2019r.
Ogłoszenie o zamówieniu na usługę społeczną
o wartości zamówienia nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartość kwoty 750 000 euro, którego przedmiotem jest:
„Świadczenie usługi żywienia
w oparciu o dzierżawę wyposażonej w urządzenia i sprzęt kuchni wraz z zapleczem ”.
1.ZAMAWIAJĄCY:
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. Marynarza Polskiego ,
ul. Korczaka 1,76-231 Damnica,
strona www.oswdamnica.biposwiata.pl
Tel /fax. 59 811-30-69
2. ZASADY PROWADZENIA POSTĘPOWANIA
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest na podstawie przepisów art. 138 o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2017 r. Poz. 1579 z późn. zm.) o wartości zamówienia poniżej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 750 000 euro.
3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
a) Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, sporządzanie i podawanie posiłków uczniom i wychowankom Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Damnicy przez 5 dni w tygodniu (dni nauki szkolnej).
b) Miejsce realizacji zamówienia: Specjalny Ośrodek Szkolno- Wychowawczy w Damnicy
c) Szczegółowy opis zamówienia zmówienia znajduje się z załączniku nr 2 do ogłoszenia.
d) Kod CPV:
55 52 31 00 - 3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
55 32 10 00 - 6 - Usługi przygotowywania posiłków
55 32 00 00 - 9 - Usługi podawania posiłków
Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia oraz umowy najmu, zgodnie z wzorami stanowiącymi załączniki do ogłoszenia.
4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Wymagany termin wykonania zamówienia: 02.09.2019 r. do dnia 30.06.2020 r.
5. KRYTERIA OCENY OFERT
a) Cena– 80 %
b) Jakość jadłospisu– 10 %
c) Doświadczenie wykonawcy-10%
5.1.Cena oferty zostanie przeliczona na wartości punktowe.
najniższa cena brutto
z rozpatrywanych ofert
ilość punktów dla kryterium ceny oferty = ----------------------------------- x 80pkt
cena brutto oferty rozpatrywanej
Przez ,,cenę” Zamawiający rozumie koszt wykonania całego zamówienia (danej części) z podatkiem VAT wskazany przez Wykonawcę w ofercie.
przyznana ocena punktowa w kryterium
Jakość jadłospisu z oferty rozpatrywanej
ilość punktów dla kryterium
jakość Jadłospisu oferty = ---------------------------------------- x 10pkt
maksymalna przyznana ocena punktowa w kryterium Jakość jadłospisu z ofert badanych
D= Doświadczenie wykonawcy- maksymalnie 10pkt
Punktacja będzie udzielana według reguły:
- 2 usługi -5pkt
- 3 i więcej usług-10pkt
Wykonanie zamówienia zostanie powierzone Wykonawcy, którego oferta otrzyma największą łączną sumę punktów.
6. WYKAZ DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCÓW
a) Wypełniony formularz ofertowy z załącznikami :Jadłospisy, dokumenty potwierdzające doświadczenie wykonawcy-załącznik nr 1,
b) Odpowiedni dokument określający sposób reprezentacji Wykonawcy (odpowiednio np. odpis z Rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,
c) Jeżeli osoba/osoby podpisująca(e) ofertę działa/działają na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo musi zostać załączone do oferty w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Z treści dokumentu pełnomocnictwa winno wynikać uprawnienie do reprezentowania Wykonawcy.
7. TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
a) Ofertę należy złożyć w Sekretariacie Specjalnego Ośrodka Szkolno- Wychowawczego w Damnicy, w terminie do dnia 14.08.2019 r., do godziny 9.00.
b) W przypadku składania oferty za pośrednictwem poczty decyduje data wpływu oferty do Urzędu, a nie data jej nadania.
c) Oferta złożona po terminie tj. dnia 14.08.2019 r. po godzinie 9.00 zostanie zwrócona Wykonawcy niezwłocznie bez otwierania.
d) Ofertę należy złożyć w jednym egzemplarzu w zamkniętej kopercie (opakowaniu), opisaną wg poniższych ustaleń: Nazwa i adres Wykonawcy, Tytuł „Świadczenie usługi żywienia w oparciu o dzierżawę wyposażonej w urządzenia i sprzęt kuchni wraz z zapleczem ”, „UWAGA: nie otwierać przed 14.08.2019 r. godziną 9.15.
Konsekwencje złożenia oferty niezgodnie z w/w opisem ponosi Wykonawca.
e)Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie: Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. Marynarza Polskiego, ul. Korczaka 1, 76-231 Damnica, Pokój Nr 103, dnia 14.08.2019 r. godz 9.15
8. WADIUM
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
9. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCĄ
W niniejszym postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz inne informacje mogą być przekazywane przez Strony pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną.
Forma pisemna jest obligatoryjna dla złożenia oferty wraz z załącznikami, w tym: oświadczeń, pełnomocnictwa oraz składanych wyjaśnień i uzupełnianych dokumentów i oświadczeń.
10. ODRZUCENIE OFERTY
Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
- oferta zawiera rażąco niską cenę
- została złożona po terminie składania ofert
- jej treść nie odpowiada treści niniejszego Ogłoszenia
- zawiera błędy w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na zasadzie oczywistych omyłek rachunkowych,
- jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów
- Wykonawca nie wykaże spełniania warunków udziału w postępowaniu.
11. UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA
Zamawiający unieważni postępowanie, jeżeli:
• do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty lub nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu,
• cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający podejmie decyzję o zwiększeniu tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty,
• wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym czego nie można było wcześniej przewidzieć
• postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy w sprawie zmówienia publicznego.
12. OGŁOSZENIE WYNIKU POSTĘPOWANIA
Niezwłocznie po udzieleniu zamówienia Zamawiający zamieszcza na stronie podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej, informację o udzieleniu zamówienia, podając nazwę albo imię i nazwisko podmiotu, z którym zawarł umowę w sprawie zamówienia publicznego. W razie nieudzielenia zamówienia Zamawiający niezwłocznie zamieszcza na stronie podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej, informację o nieudzieleniu zamówienia. Ponadto o wyniku postępowania Zamawiający niezwłocznie powiadomi: pisemnie, drogą e – mail lub faksem wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty.
13. KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO
Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Specjalny Ośrodek- Szkolno- Wychowawczy im. M. Polskiego, ul. Korczaka 1, 76-231 Damnica.
2) inspektor ochrony danych osobowych w SOSW w Damnicy dostępny w Starostwie Powiatowym w Słupsku, możliwy jest kontakt pod numerem tel. nr 59 8418557
3)Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego „Świadczenie usługi żywienia w oparciu o dzierżawę wyposażonej w urządzenia i sprzęt kuchni wraz z zapleczem ”.
4)odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa PZP”; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
5) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy.
Załącznik nr 2 – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Załącznik nr 3 – projekt umowy na świadczenie usług żywieniowych
Załącznik nr 4- Oświadczenie, że akceptuje się stan użytkowy pomieszczeń kuchennych z zapleczem wraz z wyposażeniem.
Załącznik nr 5- Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, o braku podstaw do wykluczenia - art. 24 ust. 1 ustawy PZP.
Wicedyrektor SOSW w Damnicy
Bożena Szycko
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | Ogłoszenie - kuchnia 2018.doc (DOC, 62.KB) | 2019-07-24 10:56:19 | 62.KB | 243 razy |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | SIWZ-2.doc | 2019-07-24 10:56:19 | 94.KB | 340 razy |
2 | załącznik nr 3 wzór umowy.doc | 2019-07-24 10:57:08 | 51KB | 253 razy |
3 | oswiadczenie_4.doc | 2019-07-24 11:00:49 | 11.KB | 243 razy |
4 | Oswiad.zal._5.doc | 2019-07-24 11:00:59 | 26KB | 243 razy |
5 | Formularz-1.doc | 2019-07-24 11:01:13 | 34KB | 246 razy |
Informacja z otwarcia ofert | ||||
1 | Protokół z otwarcia ofert.pdf (PDF, 844KB) | 2019-08-14 11:27:36 | 844KB | 246 razy |
Wynik postępowania | ||||
1 | informacja o unieważnieniu.pdf (PDF, 530KB) | 2019-08-14 11:27:36 | 530KB | 226 razy |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Mirosław Górak | 24-07-2019 10:56:19 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Bożena Szycko | 24-07-2019 |
Ostatnia aktualizacja: | Sebastian Wójcik | 14-08-2019 11:27:36 |