Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Powiatu Słupskiego

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Nabór na Skarbnika Powiatu Słupskiego

STAROSTA SŁUPSKI
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO
SKARBNIKA POWIATU SŁUPSKIEGO
W STAROSTWIE POWIATOWYM W SŁUPSKU
UL. SZARYCH SZEREGÓW 14, 76-200 SŁUPSK


Nabór dotyczy zatrudnienia:
- wymiar: pełny
- podstawa nawiązania stosunku pracy: powołanie

1. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie;
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
3) brak prawomocnego skazania za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;
4) brak prawomocnego skazania wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
5) staż pracy - co najmniej 5 lat;
6) doświadczenie zawodowe w księgowości jednostek sektora finansów publicznych;
7) spełnienie jednego z poniższych warunków:
a) ukończenie jednolitych studiów magisterskich, ekonomicznych wyższych studiów zawodowych, uzupełniających ekonomicznych studiów magisterskich lub ekonomicznych studiów podyplomowych i posiadanie co najmniej 3 letniej praktyki w księgowości;
b) ukończenie średniej, policealnej lub pomaturalnej szkoły ekonomicznej i posiadanie co najmniej 6-letniej praktyki w księgowości;
c) wpis do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów;
d) posiadanie certyfikatu księgowego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, albo świadectwa kwalifikacyjnego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydanego na podstawie odrębnych przepisów;
8) znajomość przepisów prawa z zakresu rachunkowości, finansów publicznych oraz innych przepisów prawa niezbędnych do wykonywania zadań na stanowisku Skarbnika Powiatu;
9) umiejętność obsługi programów komputerowych:
a) finansowo-księgowego;
b) Systemu Zarządzania Budżetami Jednostek Samorządu Terytorialnego BeSTi@;
c) arkusza kalkulacyjnego Excel.

2. Wymagania dodatkowe:
1) wysoka kultura osobista;
2) komunikatywność, uprzejmość i życzliwość;
3) umiejętność:  
a) interpretacji i stosowania przepisów;
b) analitycznego myślenia;
c) samodzielnego rozwiązywania problemów;  
d) podejmowania decyzji;
e) kierowania zespołem.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) prowadzenie rachunkowości jednostki;
2) wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi;
3) dokonywanie wstępnej kontroli: zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem
finansowym, kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych;
4) wykonywanie określonych przepisami prawa obowiązków w zakresie rachunkowości Powiatu;
5) nadzorowanie prac związanych z opracowywaniem i realizacją budżetu Powiatu i zapewnienie bieżącej kontroli jego wykonywania;
6) zapewnienie sporządzania prawidłowej sprawozdawczości budżetowej i finansowej;
7) kontrasygnowanie czynności prawnych skutkujących powstawaniem zobowiązań finansowych Powiatu oraz udzielanie upoważnień  innym osobom do dokonywania kontrasygnaty;
8) opracowywanie projektu Wieloletniej Prognozy Finansowej oraz budżetu Powiatu i nadzór nad zmianami, w trakcie wykonywania budżetu;
9) opracowywanie okresowych analiz i sprawozdań;
10) czuwanie nad prawidłowością wykonywania budżetu Powiatu;
11) nadzorowanie i kontrolowanie jednostek organizacyjnych Powiatu w zakresie finansowym;
12) wykonywanie innych zadań zastrzeżonych dla Skarbnika ustawami i uchwałami Rady i Zarządu Powiatu;
13) pełnienie funkcji naczelnika Wydziału Finansowo-Budżetowego, w tym sprawowanie zwierzchnictwa służbowego nad pracownikami Wydziału Finansowo-Budżetowego oraz koordynowanie zadań realizowanych przez Wydział;

4. Warunki pracy na stanowisku:
a) stanowisko w pokoju jednoosobowym;
b) większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej;
c) naturalne i sztuczne oświetlenie;
d) praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie;
e) wysiłek głównie umysłowy;
f) zagrożenie korupcją;
g) krajowe wyjazdy służbowe.

5. Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny;
b) kwestionariusz osobowy dla osoby starającej się o zatrudnienie;
c) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
d) oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
e) oświadczenie kandydata, że nie był prawomocnie skazany za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;
f) dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie świadectw, dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów);
g) dokument poświadczający staż pracy wymieniony w części 1 pkt 5; pkt 7 lit. a lub b.

6. Starosta może w każdym czasie i na każdym etapie unieważnić procedurę naboru.
7. Dostępność: osoba z niepełnosprawnością nie może*/może* skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Słupsku w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej*/powyżej *6 %.

8. Wymagane dokumenty należy dostarczyć do dnia 26 lipca 2024 r. w formie:
a) papierowej - w zamkniętej kopercie, do siedziby Starostwa (pok. Nr 01) lub pocztą na adres Starostwa - 76-200 Słupsk, ul. Szarych Szeregów 14 z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko: "Skarbnika Powiatu Słupskiego" lub
b) elektronicznej - wyłącznie przez elektroniczną skrzynkę podawczą (ESP) Starostwa utworzoną na elektronicznej Platformie Usług Administracji Publicznej e-PUAP:/770979683/SkrytkaESP.
Zasady dotyczące doręczenia dokumentów elektronicznych dostępne są na stronie BIP Starostwa.
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Na rozmowę kwalifikacyjną zostaną zaproszeni tylko ci kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (bip.powiat.slupsk.pl).
Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Starostwie Powiatowym w Słupsku zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane w Starostwie przez okres 3 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru. W okresie tym kandydaci będą mogli odebrać swoje dokumenty. Starostwo nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie wskazanego okresu nieodebrane przez kandydatów dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone.
Składając dokumenty kandydat zobowiązany jest do zapoznania się z klauzulą informacyjną, dotyczącą przetwarzania danych osobowych załączoną każdorazowo do ogłoszenia o naborze.


Załączniki do pobrania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
kllauzula informacyjna - dla osoby starajacej się o zatrudnienie (PDF, 114.11Kb) 2024-07-12 12:47:18 0
Kwestionariusz kandydata (DOC, 30.50Kb) 2024-07-12 12:47:18 0
Oświadczenie kandydata Skarbnik (PDF, 74.73Kb) 2024-07-12 12:47:18 3
Plik Nazwa Data dodania Pobrań

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Paweł Lisowski

Data wytworzenia:
12 lip 2024

Osoba dodająca informacje

Sebastian Wójcik

Data publikacji:
12 lip 2024, godz. 12:46

Osoba aktualizująca informacje

Sebastian Wójcik

Data aktualizacji:
12 lip 2024, godz. 12:47