Wybory do Powiatowej Rady Działalności Pożytku Publicznego
Wybory do Powiatowej Rady Działalności Pożytku Publicznego
Działając na podstawie Uchwały Nr XXV/242/2021 Rady Powiatu Słupskiego z dnia 23 lutego 2021 roku w sprawie trybu powołania członków oraz organizacji i trybu działania Powiatowej Rady Działalności Pożytku Publicznego zapraszamy organizacje pozarządowe oraz podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i wolontariacie prowadzące działalność na terenie powiatu słupskiego lub działające na rzecz mieszkańców powiatu, do udziału w głosowaniu w celu wyłonienia przedstawicieli organizacji pozarządowych w Powiatowej Radzie Pożytku Publicznego.
Rada, jako organ opiniodawczo-doradczy i konsultacyjny w sprawach dotyczących działalności pożytku publicznego, będzie składała się z 6 przedstawicieli organizacji pozarządowych, 2 przedstawicieli Rady Powiatu oraz od 2 do 4 przedstawicieli Zarządu Powiatu Słupskiego. Kadencja Rady Powiatowej będzie trwać będzie 3 lata.
Głosowanie na przedstawicieli organizacji pozarządowych w Powiatowej Radzie Działalności Pożytku Publicznego będzie trwało do dnia 27 grudnia 2024 r. Zachęcamy organizacje pozarządowe do wypełnienia załączonej karty wyborczej i przesłania lub dostarczenia jej do Biura Obsługi Mieszkańca Starostwa Powiatowego w Słupsku, ul. Szarych Szeregów 14, 76-200 Słupsk bądź e-mailem na adres starostwo@powiat.slupsk.pl
Dodatkowych informacji udziela: Tomasz Jusiewicz - starszy inspektor w Wydziale Polityki Społecznej, tel. 59 841 8 7 06, e-mail: tjusiewicz@powiat.slupsk.pl
Głosowanie na członków Powiatowej Rady Działalności Pożytku Publicznego odbywa się za pomocą wypełnionej karty do głosowania, której wzór stanowi załącznik nr 2 do Uchwały, zamieszczonej w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Słupsku oraz na stronie internetowej – www.powiat.slupsk.pl w zakładce Dla mieszkańców - organizacje pozarządowe.
Wypełnione i wydrukowane (lub zeskanowane) karty do głosowania opatrzone datą, pieczęcią oraz podpisem uprawnionych statutowo osób, należy złożyć:
1) osobiście w Biurze Obsługi Mieszkańca Starostwa Powiatowego w Słupsku, ul. Szarych Szeregów 14 w godzinach pracy urzędu - poniedziałek: 7:30-16:00, wtorek- czwartek: 7:30-15:30, piątek: 7:30-15:00
2) za pośrednictwem poczty elektronicznej: starostwo@powiat.slupsk.pl.
Do wypełnionej karty do głosowania należy dołączyć kartę upoważniającą do głosowania, stanowiącą załącznik nr 3 do Uchwały.
Załączniki:
- Uchwała Nr XXV/242/2021 z dnia 23 lutego 2021 r. w sprawie trybu powołania członków oraz organizacji i trybu działania Powiatowej Rady Działalności Pożytku Publicznego.
- Karta wyborcza w głosowaniu w wyborach do Powiatowej Rady Działalności Pożytku Publicznego
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
SKM C25825032009390 (PDF, 129.76Kb) | 2025-03-20 12:54:51 | 0 | |
Akt. Uchwała w sprawie wyborów.pdf (PDF, 501.23Kb) | 2021-04-21 12:22:30 | 156 | |
KartaWyborcza (PDF, 105.32Kb) | 2024-12-18 13:01:33 | 3 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
|
2021-04-21 13:48:33 | 135 | |
|
2024-10-15 12:59:27 | 10 | |
|
2021-05-26 11:38:23 | 153 | |
|
2021-04-21 12:22:30 | 156 | |
|
2021-06-21 08:17:52 | 206 |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Tomasz Jusiewicz Data wytworzenia:
18 gru 2024
Osoba dodająca informacje
Mirosław Górak Data publikacji:
17 mar 2025, godz. 12:08
Osoba aktualizująca informacje
Tomasz Jusiewicz Data aktualizacji:
20 mar 2025, godz. 12:54